لنوو لژیون 2 پرو با ۱۸ گیگابایت حافظه رم ۳۰ اردیبهشت عرضه خواهد شد

سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
لنوو لژیون 2 پرو با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ و صفحه‌نمایشی با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی رونمایی خواهد شد.
تبلیغات

اخیرا لنوو در حساب ویبو خود پستی منتشر کرده است که به زمان عرضه گوشی هوشمند لژیون ۲ پرو اشاره می‌کند. به‌گزارش GSMArena، لنوو لژیون ۲ پرو مشخصاتی همچون ۱۸ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی خواهد داشت و طبق اطلاعات منتشر‌شده در پست اخیر لنوو، ۲۰ مه (۳۰ خرداد) روانه بازار چین خواهد شد.

متأسفانه مشخص نشده است محصول جدید لنوو در بازارهای دیگر دنیا نیز عرضه می‌شود یا خیر؛ بااین‌حال، مشخصات سخت‌افزاری‌اش از گوشی هوشمند قدرتمندی خبر می‌دهد. درواقع، انتظار داریم تلفن هوشمند جدید لنوو با بهره‌مندی از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ و ۱۸ گیگابایت حافظه رم در بنچمارک‌های مختلف ازجمله انتوتو و گیک‌بنچ بدرخشد.

لنوو برای محصول جدیدش از صفحه‌نمایشی با پنل AMOLED و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی استفاده کرده و دو عدد فن نیز برای خنک‌سازی گوشی هوشمند در نظر گرفته است. لژیون ۲ پرو دو درگاه USB-C نیز دارد که برای اتصال ماژول‌های مختلف درکنار شارژر از آن‌ها استفاده خواهد شد.

برخلاف گوشی‌های هوشمند موجود در بازار، دوربین لژیون ۲ پرو در لبه کناری قرار گرفته است و از مکانیزم کشویی استفاده می‌کند. تعدادی دکمه نیز در لبه‌ها و پنل پشتی در نظر گرفته شده تا کاربر هنگام تجربه اپلیکیشن‌های مختلف، به‌خصوص بازی‌های اندرویدی از آن‌ها استفاده کند. 

دیگر ویژگی لژیون ۲ پرو لنوو برخورداری از باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است و انتظار می‌رود در دو رنگ‌بندی سیاه و سفید به بازار چین و احتمالا مناطق دیگر دنیا عرضه شود. هنوز قیمت محصول جدید لنوو مشخص نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات