تصاویری از قاب سونی اکسپریا ایس ۲ در فضای مجازی قرار گرفت

یک‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در تصاویر رندر گوشی هوشمند سونی اکسپریا ایس 2 به برخی از مشخصات ظاهری آن از جمله جایگاه حسگر اثر انگشت اشاره می‌شود.
تبلیغات

اکسپریا ایس ۲ که برخی آن را با نام اکسپریا کامپکت می‌شناسند، قرار است گوشی هوشمند اقتصادی سونی باشد که به‌زودی روانه‌ی بازار خواهد شد. گفته می‌شود سونی این محصول را تنها برای عرضه در بازار ژاپن آماده می‌کند؛ اما دور از انتظار نیست که علاوه بر ژاپن، اکسپریا ایس ۲ را در بازارهای دیگر دنیا ببینیم.

GSMArena تصاویر رندری منتشر کرده که گویا منتسب به قاب اکسپریا ایس ۲ است و در واقع بخشی از طراحی ظاهری گوشی هوشمند جدید سونی را مشخص می‌سازد. در تصاویر می‌توان مشاهده کرد که پنل پشتی میزبان ماژول دوربین دوگانه است و حسگر اثر انگشت در سمت راست گوشی هوشمند قرار دارد.

سونی برای ثبت تصاویر دکمه‌ای مخصوص در نظر گرفته است تا کاربران با استفاده از دکمه‌ی شاتر به شکل ساده‌تری بتوانند تصاویر دلخواهشان را ثبت کنند. متأسفانه در تصاویر نمی‌توان جایگاه دوربین سلفی را به‌درستی تشخیص داد. به همین علت نمی‌دانیم آیا سونی دوربین سلفی را درون حفره قرار داده یا از طراحی بریدگی آبشاری برای محل قرارگیری آن استفاده کرده است.

در تصاویر می‌توان دید که اکسپریا ایس ۲ از حاشیه‌ی قابل‌ توجهی در بالا و پایین صفحه‌نمایش برخوردار است. نظر شما در مورد محصول جدید سونی چیست؟ آیا علاقه‌مند به خرید چنین گوشی هوشمندی هستید؟

نمای جلو و پشت سونی اکسپریا ایس 2
قاب سونی اکسپریا ایس 2
قاب سونی اکسپریا ایس 2
قاب سونی اکسپریا ایس 2
قاب سونی اکسپریا ایس 2
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات