احتمال عرضه‌ی مجدد شیائومی ردمی نوت 8 در برخی از بازارها

یک‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
یکی از افشاگران سرشناس که اخبار و حواشی محصولات شیائومی را پوشش می‌دهد، در توییتی به‌ احتمال عرضه‌ی مجدد ردمی نوت ۸ اشاره کرده است.
تبلیغات

ردمی نوت ۸ یکی از محصولات پرطرفدار شیائومی بود که توانست موفقیت‌ گسترده‌ای در بازارهای مختلف جهان کسب کند؛ اما به نظر می‌رسد کار شیائومی با این گوشی هوشمند تمام نشده است و در نظر دارد دوباره ردمی نوت ۸ را در برخی از بازارهای دنیا عرضه کند.

در رشته توییتی، یکی از افشاگران اطلاعات جالبی ارائه کرده و خبر از احتمال عرضه‌ی مجدد ردمی نوت ۸ داده است. طبق گفته‌‌ی وی، محصولی از شیائومی در فهرست FCC رؤیت شده که از شماره مدل M1908C3JGG استفاده می‌کند. 

از مشخصات سخت‌افزاری گوشی هوشمند شیائومی می‌توان به تراشه‌ی مدیاتک G85، باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت و MIUI 12.5 اشاره کرد. ردمی نوت ۸ در سال ۲۰۱۹ با مشخصاتی مانند تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۶۵ کوالکام و باتری با ظرفیت مشابه یعنی ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت روانه‌ی بازار شد. 

در برخی گزارش‌های دیگر گفته شده است فناوری شارژ  با ارتقا همراه خواهد بود و به‌ جای شارژ ۱۸ وات از شارژ ۲۲٫۵ وات استفاده خواهد شد. در پنل پشتی گوشی ماژول دوربین چهارگانه با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت و برای حافظه‌ی ذخیره‌سازی، علاقه‌مندان به خرید نسخه‌ی جدید ردمی نوت ۸ شیائومی گزینه‌ای با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت خواهند داشت.

متأسفانه هنوز ظرفیت‌های دیگر ردمی نوت ۸ مشخص نشده است و نمی‌دانیم آیا تفاوت‌های دو نسخه تنها به موارد ذکرشده ختم می‌شود یا تغییراتی از جمله ابعاد صفحه‌نمایش یا حجم رم نیز شامل آن می‌شود. انتظار می‌‌رود نسخه‌ی جدید ردمی نوت ۸ در بازارهایی از جمله روسیه و کشورهای دیگر اروپایی عرضه شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات