آپدیت امنیتی ماه می ۲۰۲۱ برای گلکسی S10 سامسونگ منتشر شد

جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
مطالعه 1 دقیقه
جدید‌ترین به‌روزرسانی برای سری گلکسی S10 سامسونگ در اروپا منتشر شده که با پچ امنیتی ماه می ۲۰۲۱ (اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۰) همراه است.
تبلیغات

به گزارش سام‌موبایل، سامسونگ طی دو هفته‌ی اخیر حدود دوازده دستگاه گلکسی را با پچ امنیتی مربوط به ماه می ۲۰۲۱ (اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۰) به‌روز کرده است؛ اما هنوز کار سامسونگ به پایان نرسیده تا ادعا کند همه‌ی دستگاه‌های واجد شرایط به‌روز شدند. گلکسی S10، گلکسی S10e و گلکسی S10‌ پلاس، گوشی‌های اخیری هستند که در به‌روزرسانی جدید امنیت بهتری را تجربه خواهند کرد.

آخرین به‌روزرسانی با نسخه‌ی فرم‌ور G97xFXXUAFUE3 منتشر شده و اکنون سامسونگ این به‌روزرسانی را برای سری اس ۱۰ در اروپا ارائه کرده است. انتشار این آپدیت به‌صورت تدریجی خواهد بود و به‌زودی در سایر مناطق در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در پچ امنیتی می ۲۰۲۱، ده‌ها آسیب‌پذیری امنیتی از جمله موردی که به مودم‌های کوالکام بازمی‌گردد، رفع خواهد شد.

همین حالا به‌روزرسانی جدید برای گلکسی S10، گلکسی S10e و گلکسی S10‌ پلاس با شماره‌مدل SM-G970F ، SM-G973F و SM-G975F در دسترس است. کاربران می‌توانند با رفتن به قسمت تنظیمات و سپس به‌روزرسانی نرم‌افزار، این نسخه را نصب نمایند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات