رندرهای رسمی هواوی P50 فاش شد؛ تأیید طراحی غیرمرسوم دوربین‌های پنل پشتی

پنج‌شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
رندرهایی جدید فاش شده‌اند که گفته می‌شود رندرهای حقیقی هواوی P50 هستند. در این رندرها می‌بینیم که یکی از دایره‌های پنل پشتی از سه دوربین و دیگری از یک دوربین میزبانی می‌کند.
تبلیغات

طی چند ماه اخیر شایعه‌های زیادی را درباره‌ی گوشی‌های سری هواوی پی ۵۰ (Huawei P50) شنیده‌ایم، بااین‌حال شرکت چینی به دلیل تحریم‌های ایالات متحده تاکنون موفق به عرضه‌ی آن‌ها نشده است. رندرهای پیشین نشان دادند هواوی P50 از چینش جدیدی برای دوربین‌های پشتی استفاده می‌کند. در پنل پشتی شاهد دو دایره‌ی بزرگ برای میزبانی از چهار دوربین خواهیم بود. گفته می‌شود هواوی P50 از دوربین اصلی بزرگ یک اینچی استفاده می‌کند.

نیم رخ پی 50 هواوی نمای دوربین رندر جدید

آن‌طور که GSMArena گزارش می‌دهد،‌ کاربر توییتر RODENT950@ اخیرا رندرهای جدیدی از هواوی P50 فاش کرده و مدعی شده این‌ها رندرهای حقیقی گوشی هستند. در رندر جدید دوربین‌های موجود در دایره‌های بزرگ قابل‌رؤیت هستند. به‌نظر می‌رسد دایره‌ی بالایی از سه دوربین و دایره‌ی پایینی از یک دوربین میزبانی می‌کنند. احتمالا دوربین پایینی همان دوربین اصلی یک اینچی است. 

رندرهای فاش‌شده‌ی پیشین صرفا دو دایره‌ی پشتی را به تصویر می‌کشیدند و محتوای داخل آن‌ها را نمایش نمی‌دادند. احتمالا هواوی P50 دارای دوربین تله‌فوتو نیز خواهد بود، اما در رندر، ماژول پریسکوپی مشاهده نمی‌کنیم.

نمای نزدیک دوربین هواوی P50 در رندر واقعی فاش شده جدید

شایعه‌ها می‌گویند هواوی گوشی P50 را در سه مدل عرضه می‌کند. احتمالا دستگاهی که در رندرهای جدید می‌بینیم، مدل عادی هواوی P50 است. کاربر توییتر alfawien@ می‌گوید تصویر را بزرگ‌نمایی کرده و متوجه شده با دوربینی ۹۰-۱۳ میلی‌متری مواجه هستیم. شماری از کاربران می‌گویند دوربین پریسکوپی P50 ممکن است دارای فاصله‌ی کانونی تغییرپذیر باشد. 

هواوی مدل عادی P50 را احتمالا به صفحه‌نمایش ۶٫۳ اینچ و دوربینی سلفی در داخل حفره مجهز خواهد کرد. گفته می‌شود دوربین اصلی هواوی P50 از حسگر یک اینچ Sony IMX800 استفاده می‌کند و گوشی در مجموع چهار دوربین دارد. گوشی‌های جدید هواوی احتمالا در ماه جاری یا ماه آینده‌ی میلادی معرفی خواهند شد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات