مشخصات احتمالی آنر پلی 5 منتشر شد؛ صفحه‌ نمایش OLED و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی

جمعه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
مطالعه 1 دقیقه
گفته می‌شود آنر قصد دارد به‌زودی گوشی هوشمندی با نام آنر پلی ۵ معرفی کند. طبق گزارش‌ها، مشخصات کامل این گوشی منتشر شده است.
تبلیغات

به گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، اطلاعاتی در مورد آنر پلی ۵ توسط افشاگری قابل اعتماد با نام کاربری Digital Chat Station منتشر شده است که مشخصات کاملی از این گوشی را نشان می‌دهد.

بنا بر اخبار منتشرشده، آنر پلی ۵ دارای صفحه‌نمایش ۶٫۵۳ اینچی OLED و وضوح +FullHD و دوربین سلفی آن به‌صورت ناچ خواهد بود. این گوشی به تراشه‌ی دایمنسیتی 800U مجهز خواهد بود. در قسمت پشت آنر پلی ۵، حسگر اثر انگشت وجود ندارد؛ اما از آنجا که این گوشی صفحه‌نمایش OLED خواهد داشت، احتمال دارد که حسگر در زیر صفحه‌نمایش قرار بگیرد.

در پنل پشت، آنر پلی ۵ میزبان دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین ۸ مگاپیکسلی (احتمالا اولتراواید) و دو دوربین با رزولوشن ۲ مگاپیکسل - که احتمالا مربوط به دوربین ماکرو و تشخیص عمق هستند - خواهد بود. این گوشی هوشمند ۷٫۴۶ میلی‌متر ضخامت دارد و وزن آن ۱۷۹ گرم است. انرژی آنر پلی ۵ توسط باتری ۳۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از شارژ ۶۶ واتی بهره می‌برد که احتمالا از طریق پورت USB-C شارژ می‌شود. انتظار داریم که به‌زودی مشخصات بیشتری از دوربین سلفی پلی ۵ و قیمت آن منتشر شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات