تصاویر و قیمت گلکسی F52 5G سامسونگ پیش از معرفی فاش شد

دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
جدیدترین محصول سامسونگ گلکسی F52 5G خواهد بود که به‌زودی با قیمت ۲،۰۰۰ یوآن ( ۳۱۰ دلار) عرضه خواهد شد. گفته می‌شود اف ۵۲ دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی خواهد داشت.
تبلیغات

به‌گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، انتظار می‌رود اواخر ماه می (اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۰)، جدیدترین گوشی سامسونگ با نام گلکسی F52 5G معرفی شود. به‌تازگی یکی از کاربران ویبو تصاویری از این گوشی به‌همراه قیمت آن منتشر کرده است. گفته می‌شود اف ۵۲ فایو جی با قیمت ۲،۰۰۰ یوآن (حدود ۳۱۰ دلار یا ۲۵۵ یورو) راهی بازار خواهد شد. با این تفاسیر، قیمت این گوشی ارزان‌تر از A52 5G‌ است؛ درحالی‌که ای ۵۲ فایو جی در چین با قیمت ۳،۰۰۰ یوآن و ۴۳۰ یورو در اروپا عرضه شده بود.

گلکسی اف ۵۲ فایو جی

جالب اینجا است که حفره‌ی دوربین سلفی F52 5G (شماره‌مدل SM-E5260) مانند مدل‌های فعلی گوشی‌های سامسونگ در وسط قرار ندارد و این حفره در گوشه‌ی سمت راست بالا دیده می‌شود و در بخش پشت گوشی، دوربین چهارگانه به‌همراه فلش LED در گوشه بالا سمت چپ قرار دارد.

طبق گفته‌ی افشاگر چینی، اف ۵۲ در پنل پشتی به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و در پنل جلو به دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. دیگر مشخصات فنی این گوشی صفحه‌نمایش ۶٫۵۷ اینچی LCD با رزولوشن 1080p+ و ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و یک اسلات microSD است.

طبق تصاویر منتشرشده، جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری در پایین بدنه کنار درگاه USB-C وجود دارد. باتوجه‌به داده‌های گواهی 3C، ظرفیت باتری این گوشی ۴،۳۵۰ میلی‌آمپرساعت خواهد بود و از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. F52 5G چندی پیش در کنسول گوگل پلی نیز دیده شده که در آن به تراشه‌ی اسنپدراگون 750G و سیستم‌عامل اندروید ۱۱ اشاره شد است.

این بدین‌معنی است که گلکسی F52 5G از تراشه‌ی شبیه A52 5G استفاده خواهد گرد؛ هرچند قیمتی ارزان‌تر از A52 5G خواهد داشت. حالا سؤال اصلی این است: آیا این تراشه در سطح جهانی دردسترس خواهد بود یا خیر؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات