گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی زد فولد 3 با شارژرهای نسل قبل عرضه خواهند شد

جمعه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
طبق گواهی 3C، شارژر‌های زد فلیپ ۳ و زد فولد ۳، همان توان شارژ نسل قبل را دارند؛ یعنی زد فلیپ ۳ برای شارژ سریع از توان ۱۵ وات و زد فولد ۳ از توان ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند.
تبلیغات

در هفته‌های اخیر جزئیات زیادی درباره‌ی گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی زد فولد ۳ فاش شده است. به گزارش Androidauthority، این گوشی‌های تاشدنی از طراحی هوشمندانه و سخت‌افزار سریعی برخوردار خواهند بود؛ اما اگر به‌دنبال گوشی هوشمند با شارژ سریع هستید، احتمالاً مجبور خواهید شد به سراغ محصول دیگری بروید.

گواهی 3C که در حساب کاربری افشاگر چینی با نام Digital Chat Station مشاهده شده است، مشخصات شارژر گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی زد فولد 3 را به نمایش گذاشته است. اگر انتظار ارتقا قابل توجهی را در شارژر دارید، ناامید خواهید شد.

شارژر گلکسی زد فلیپ ۳ از حداکثر توان ۱۵ وات پشتیبانی می‌کند؛ یعنی دقیقاً همان خروجی قبلی که در نسل قبل استفاده شده بود، دراختیار کاربر قرار می‌دهد. شارژر سامسونگ گلکسی زد فولد ۳ نیز در فهرست موجود، مانند زد فولد ۲ دارای توان ۲۵ وات است.

تمرکز اصلی سامسونگ روی شارژ سریع نیست و نباید در رابطه با این موضوع تجعب کرد؛ اما بدون شک، توان ۱۵ وات نیز برای گوشی هوشمند خاص بسیار کم است. در بررسی گلکسی زد فلیپ، حدود ۹۰ دقیقه طول کشید تا باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپری شارژ شود‌ و در گلکسی زد فولد ۲، این زمان کم‌تر بود.

شارژ سریع برای کاربران ضروری است؛ اما برای برخی افراد پشتیبانی کارت حافظه، جدیدترین تراشه‌ و حتی شارژر درون جعبه بسیار مهم به‌نظر می‌رسد. از طرفی دیگر کاربران انتظار دارند تا قابلیت شارژ سریع در گوشی‌های خاص بیشتری قابل استفاده باشد. باتوجه به اینکه گلکسی زد فلیپ 3 احتمالاً با قیمتی حدود ۱۲۹۹ پوند به بازار عرضه خواهد شد، چنین انتظاری بدون شک قابل قبول است.

همان‌طور که در گلکسی S21 مشاهده کردیم، شارژر از درون جعبه حذف شد؛ پس دریافت گواهی به این معنی نیست که گوشی های سامسونگ با شارژر درون جعبه عرضه می‌شوند. قرار است گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی زد فولد ۳ در سال جاری راهی بازار شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات