اولین تصاویر گلکسی زد فلیپ 3 و زد فولد 3 سامسونگ فاش شد

دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
به‌تازگی تصاویری فاش شده است که اطلاعات بسیار جالبی از گوشی‌های تاشو نسل بعدی سامسونگ، گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 در اختیارمان قرار می‌دهد.
تبلیغات

MSPowerUser تصاویر و اطلاعاتی در مورد گوشی‌های تاشوی سامسونگ به نام‌های گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی زد فولد ۳ منتشر کرده است که گفته می‌شود از صحت بالایی برخوردار هستند.

در تصاویر می‌توان مشاهده کرد که گلکسی زد فولد ۳ دارای دوربین سلفی در زیر صفحه‌نمایش است و اگر حدس و گمان‌ها صحت داشته باشد، اولین گوشی تاشوی سامسونگ خواهد بود که  مانند محصولات سری گلکسی نوت یا گلکسی اس ۲۱ اولترا، از S-Pen پشتیبانی می‌کند.

از معرفی فناوری دوربین سلفی زیر صفحه‌نمایش مدت‌ها می‌گذرد؛ اما سامسونگ به سمت استفاده از این تکنولوژی نرفته است. در واقع اگر اطلاعات منتشرشده صحت داشته باشند، گلکسی زد فولد ۳ اولین گوشی هوشمند سامسونگ با برخورداری از چنین قابلیتی خواهد بود.

با نگاهی به پنل پشتی گلکسی زد فولد ۳ می‌توان گفت از ماژول دوربین با طراحی متفاوت با آنچه در سری گلکسی اس ۲۱ مشاهده کردیم، برخوردار است و احتمالاً تفاوت تنها در نوع طراحی ماژول خلاصه نمی‌شود و حسگرهای متفاوتی به کار گرفته شده است. در ادامهٔ گزارش مطرح می‌شود که سامسونگ برای افزایش مقاومت بدنهٔ گلکسی زد فولد ۳ از شیشه‌ی محافظ گوریلا گلس ویکتوس استفاده می‌کند.

در طرف دیگر، گلکسی زد فلیپ ۳ قرار دارد؛ محصولی که از طراحی متفاوت با نسخه‌های پیشین استفاده می‌کند و بدنه‌ای با رنگ گرادیانی (ترکیب دو رنگ) خواهد داشت. انتظار می‌رود زد فلیپ ۳ در رنگ‌بندی‌ متنوعی به بازار عرضه شود تا کاربران با سلیقهٔ مختلف را پوشش بدهد. در مقایسه با نسل پیشین، گلکسی زد فلیپ ۳ از صفحه‌نمایش خارجی بزرگ‌تری استفاده می‌کند؛ صفحه‌نمایشی که در حالت عادی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

انتظار می‌رود گلکسی زد فلیپ ۳ از ماژول دوربین دوگانه برخوردار باشد که در تصاویر می‌توان چنین ترکیبی را مشاهده کرد. علاوه بر آن، زد فلیپ ۳ از محافظ شیشهٔ گوریلا گلس ویکتوس استفاده می‌کند تا مقاومت بدنهٔ دستگاه در برابر خراش و ضربه افزایش یابد.

اطلاعات دیگری نیز در مورد گوشی‌های تاشوی سامسونگ در اختیارمان قرار گرفته است که از آن جمله می‌توان به برخورداری آن‌ها از گواهی IP اشاره کرد. متأسفانه سطح گواهی هنوز مشخص نشده است؛ اما می‌توان انتظار داشت این محصولات سامسونگ در برابر نفوذ گردوغبار و قطرات آب تا حدودی مقاوم باشند. سامسونگ از روکش مخصوصی برای گوشی‌های تاشوی گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ استفاده می‌کند تا مقاومت آن‌ها نسبت به نسل پیشین افزایش یابد.

پشتیبانی گلکسی زد فولد 3 سامسونگ از قلم استایلوس
نمای پشت گلکسی زد فلیپ ۳
نمای پشت گلکسی زد فولد 3 سامسونگ
دوربین سلفی پشت صفحه نمایش گلکسی زد فولد 3 سامسونگ
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات