ویدئو کالبدشکافی گوشی گیمینگ ردمی کی 40 شیائومی

شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ویدئویی جدید قطعات داخلی و اجزای تشکیل‌دهنده نسخه گیمینگ ردمی کی 40 شیائومی را بررسی می‌کند.
تبلیغات

شیائومی را می‌توان یکی از شرکت‌های مطرح در زمینه تولید و عرضه گوشی‌های گیمینگ دانست. درواقع، استقبال از محصولات شرکت چینی به‌حدی بوده که بعد از سری محبوب بلک شارک، به‌سراغ معرفی مدل دیگری از سری گوشی‌های مخصوص گیمینگ رفته است.

محصول جدید شیائومی از برند ردمی و مدلی از سری ردمی کی ۴۰ است که توانسته توجهات بسیاری را به‌سمت خود جلب کند. نسخه گیمینگ ردمی کی ۴۰ (Redmi K40 GamingEdition) نه‌تنها سخت‌افزاری توانمند، بلکه طراحی ظاهری چشم‌نواز با ویژگی‌های متعدد برای تجربه بهتر بازی‌های اندرویدی دارد. در مثالی ساده، می‌توان به دکمه‌های موجود در لبه‌های گوشی اشاره کرد که برنامه‌‌ریزی‌شدنی هستند و گیمر می‌تواند از آن‌ها در بازی‌های مختلف اندرویدی استفاده کند.

حال، وب‌سایت GSMArena ویدئویی منتشر کرده که نسخه گیمینگ ردمی کی ۴۰ را به زیر ذره‌بین می‌برد. در این ویدئو، فردی متخصص گوشی گیمینگ جدید شیائومی را کالبدشکافی می‌کند تا بتوانیم با اجزای تشکیل‌دهنده ردمی کی ۴۰ آشنا شویم.

پس از جداسازی پنل شیشه‌ای پشتی از بدنه، وی به‌سراغ آنتن NFC و کاور محافظ روی مادربرد می‌رود. سپس، پیچ‌های روی مادربرد را باز و بعد، ماژول دوربین را نیز از بدنه جدا می‌کند. در ویدئو مذکور، می‌توان نگاهی به ماژول دوربین سه‌گانه موجود در پنل پشتی انداخت که چطور درکنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و حسگرهای مختلف نیز ماژول دوربین را همراهی می‌کنند.

درادامه، فرد متخصص به‌سراغ تراشه دایمنسیتی ۱۲۰۰ رفته و سپس بلندگوهای استریو می‌رود. آنچه درباره بلندگوهای ردمی کی ۴۰ نسخه گیمینگ اهمیت دارد، بهینه‌شدن آن‌ها به‌کمک شرکت مطرح JBL است. بعد از بلندگوها، باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی گوشی جدید شیائومی و همچنین موتور ویبره به‌چشم می‌خورد.

یکی از جذابیت‌های ویدئو، بررسی مکانیزم باز و بسته شدن دکمه‌های موجود در لبه‌های گوشی است. شیائومی انتظار دارد نسخه گیمینگ ردمی کی ۴۰ با استقبال علاقه‌مندان روبه‌رو شود. گوشی گیمینگ شرکت چینی نیز ازنظر مشخصات سخت‌افزاری و طراحی ظاهری و امکانات نرم‌افزاری نیز ظرفیت لازم برای تجربه فروشی در سطح انتظارات شیائومی را دارد؛ اما باید صبر کرد و دید چه اتفاقاتی برای محصول جدید شیائومی رخ خواهد داد. درادامه، ویدئو کالبدشکافی گوشی گیمینگ ردمی کی ۴۰ را از آپارات می‌توانید تماشا یا دانلود کنید.

دانلود ویدئو از آپارات

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات