هواوی میت ایکس 2 در ویدئوی تست مقاومت به چالش کشیده شد

شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
در کانال یوتیوبی Jerrry Rig Everything به تماشای بررسی استقامت گوشی تاشوی میت ایکس ۲ هواوی می‌نشینیم تا دوام آن را در برابر شعله، خم شدن و خراشیده شدن ببینیم.
تبلیغات

اضافه شدن المان‌های مختلف به گوشی‌های هوشمند به کاربردی‌تر شدن آن‌ها کمک می‌کند؛ اما معایبی نیز به همراه دارد. در واقع برخی از تلفن‌های هوشمند جدید به‌قدری حساس هستند که ایمنی‌شان بر اثر موارد مختلف مانند ضربه، خم شدن یا خراش دیدن به خطر می‌افتد و ممکن است کارایی قبل را از دست بدهند و حتی برای همیشه خاموش شوند.

چنین حساسیتی در گوشی‌های تاشو بیشتر به چشم می‌خورد. در واقع نوع طراحی که دارند باعث می‌شود آسیب بسیاری در برابر ضربات یا خم شدن ببینند. برای سنجش استقامت گوشی جدید هواوی به نام میت ایکس ۲ که در ردهٔ گوشی‌های تاشو قرار می‌گیرد، زک از کانال یوتیوبی Jerrry Rig Everything به سراغ محصول بالاردهٔ هواوی رفته است و تست‌های مختلفی برای سنجش استقامت هواوی میت ایکس ۲ اجرا می‌کند. ویدئویی که در ادامه می‌توانید تماشا کنید، استقامت میت ایکس ۲ هواوی را در برابر خم شدن، خراش و شعلهٔ مستقیم آتش می‌سنجد.

زک ابتدا به سراغ محتویات جعبه میت ایکس ۲ هواوی می‌رود و سپس آزمایش‌های مختلفی از جمله خراش صفحه‌نمایش، لبه‌ها، پنل پشتی و دوربین‌ها را انجام می‌دهد. سطح‌سنجی که کانال یوتیوبی Jerrry Rig Everything دارد، با رسانه‌های دیگر متفاوت است و نمی‌توان آن‌ها را مقایسه کرد. در ویدئوهای این کانال از ابزاری با ضریب سختی مختلف برای خراش انداختن روی سطح بدنهٔ گوشی هوشمند و صفحه‌نمایش استفاده و بر اساس عمق خراش، مقاومت بدنه و صفحه‌نمایش سنجیده می‌شود.

در آزمایش بعدی، صفحه‌نمایش میت ایکس ۲ هواوی در معرض شعلهٔ مستقیم فندک قرار می‌گیرد. در این آزمایش، صفحه‌نمایش بعد از ۱۰ ثانیه سیاه می‌شود و می‌توان آثار شعله را روی سطح صفحه‌نمایش مشاهده کرد. از نظر آزمون خم شدن گوشی هوشمند، میت ایکس ۲ هواوی توانست عملکرد قابل قبولی نشان بدهد و آسیب جدی نبیند. از نظر استقامت، میت ایکس ۲ به‌مراتب از گوشی‌های هوشمند گیمینگ موجود در بازار عملکرد بهتری دارد.

در ادامه می‌توانید ویدئو را در آپارات تماشا کنید یا به کانال یوتیوبی Jerrry Rig Everything بروید و ویدئو را از آن طریق مشاهده کنید. امکان دانلود ویدئو فراهم شده است.

تماشای ویدئو در یوتیوب - دانلود ویدئو از آپارات

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات