اشاره به گلکسی S21 FE در وبسایت رسمی سامسونگ مکزیک

شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ در اتفاقی به‌ظاهر تصادفی، در شعبه‌ی مکزیک وب‌سایت رسمی خود به گلکسی S21 FE اشاره کرده است. احتمالا این گوشی به‌زودی رونمایی خواهد شد.
تبلیغات

سامسونگ در سال ۲۰۲۰ اعلام کرد که قصد دارد عرضه‌ی مدل فن ادیشن گوشی‌‌های پرچم‌دار خود را ادامه بدهد. این گفته‌ی سامسونگ پس از واکنش مثبت گسترده به گلکسی S20 FE مطرح شد. در دورانی که اکثر مردم به خاطر دنیاگیری ویروس کرونا حاضر به پرداخت هزینه‌ی پرچم‌داران نبودند،‌ سامسونگ S20 FE را عرضه کرد و فروش بسیار خوبی برای این گوشی ثبت شد.

شکی نداریم سامسونگ در سال جاری میلادی گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن (Samsung Galaxy S21 Fan Edition) را عرضه خواهد کرد. البته عرضه‌ی گلکسی S21 FE فعال تأیید نشده است و همین موضوع، اشاره به گلکسی S21 FE در شعبه‌ی مکزیک وب‌سایت سامسونگ را عجیب‌تر می‌کند.

آن‌طور که Android Authority گزارش می‌دهد، در منوی کشویی وب‌سایت سامسونگ مکزیک در قالب بنری تبلیغاتی به گلکسی اس 21 اف ای اشاره شده است. بنر، دو گوشی سری گلکسی S21 را نشان می‌دهد که در زیر آن‌ها عبارت گلکسی اس ۲۱ اف ای به چشم می‌خورد.

اشاره به گلکسی S21 FE در وب سایت سامسونگ مکزیک

احتمال دارد مسئول وب‌سایت سامسونگ مکزیک دچار اشتباه تایپی شده باشد. چندین بار وب‌سایت سامسونگ مکزیک را رفرش کردیم تا شاید بنر تبلیغاتی حاوی متن گلکسی S21 FE نمایش داده شود؛ اما چنین اتفاقی هرگز رخ نداد. البته این احتمال  مطرح می‌شود که سامسونگ در حال آماده شدن برای معرفی گلکسی S21 FE باشد و فردی به شکل ناخواسته بنر تبلیغاتی این گوشی را منتشر کرده است. قبلاً چندین بار چنین اتفاقی رخ داده بود. 

بسیاری از افشاگران اتفاق نظر دارند که سامسونگ می‌خواهد گلکسی S21 FE را عرضه کند. مدتی پیش شاهد افشای تصاویر رندر این گوشی بودیم و حتی افشاگری به تاریخ عرضه‌ی آن اشاره کرده است. اگر دنیاگیری ویروس کرونا مشکل خاصی ایجاد نکند، گلکسی S21 FE احتمالا به‌زودی معرفی می‌شود.

بر اساس شایعه‌ها، گلکسی S21 FE سامسونگ در دو کانفیگ با ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیر‌ه‌سازی به بازار عرضه می‌شود. سم‌موبایل ادعا می‌کند این گوشی سامسونگ در رنگ‌های سفید، ترکیب خاکستری و نقره‌ای، صورتی و بنفش در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات