اوپو A95 5G با صفحه‌نمایش AMOLED و دایمنسیتی 800U معرفی شد

سه‌شنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
اوپو A95 5G را با پردازنده‌ی دایمنسیتی 800U مدیاتک و دوربین سه‌گانه رونمایی کرد.
تبلیغات

به‌گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، اوایل آوریل اطلاعاتی از اوپو A95 5G در وب‌سایت China Telecom منتشر شد و حالا شرکت چینی این گوشی را رسما معرفی کرده است. A95 5G از همان تراشه و صفحه‌نمایش اوپو رنو 5Z بهره می‌برد؛ اما در پنل پشتی به‌جای دوربین چهارگانه دوربین سه‌گانه را شاهد هستیم.

اوپو A95 به صفحه‌نمایش ۶٫۴۳ اینچی AMOLED با وضوح تصویر FULL HD+ و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز، پردازنده‌ی دایمنسیتی 800U مدیاتک، ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مجهز شده است. گفتنی است حافظه‌ی ذخیره‌سازی را به‌کمک microSD می‌توان تا ۲ ترابایت این فضا را افزایش داد.

در بخش دوربین، اوپو A95 5G از مجموعه‌دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو برخوردار است. دوربین سلفی این گوشی نیز ۱۶ مگاپیکسل است که در حفره‌ای در گوشه‌ی بالا سمت چپ تعبیه شده. وظیفه‌ی تأمین انرژی موردنیاز اوپو A95 برعهده‌ی باتری ۴۳۱۰ میلی‌آمپر‌ساعتی است که با فناوری شارژ سریع ۳۰ وات از‌طریق پورت USB-C شارژ می‌شود.

از دیگر مشخصات این گوشی چینی می‌توان به جک صوتی ۳٫۵ میلی‌متری، رابط کاربری ColorOS 11.1 مبتنی‌بر اندروید ۱۱، شبکه‌ی بی‌سیم Wi-Fi 802.11a/b/g/n/ac و پشتیبانی از بلوتوث نسخه‌ی ۵.۱ اشاره کرد. طبق گفته‌ی اوپو، این گوشی در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای و آبی و بسته به نوع فضای ذخیره‌سازی با قیمت ۱۹۹۹ یوآن (۳۱۰ دلار) و ۲۲۹۹ یوآن (۳۵۵ ددلار) روانه‌ی بازار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات