اوپو A94 با شارژ ۳۰ وات، نمایشگر AMOLED و قیمت ۳۵۹ یورو معرفی شد

شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵
مطالعه 1 دقیقه
A94، میان‌رده‌ی جدید اوپو و مدل ری‌برند‌شده‌ی رینو 5 زد برای بازار اروپا، با صفحه‌نمایش AMOLED و‌ شارژ ۳۰ وات و پردازنده‌ی مدیاتک به قیمت ۳۵۹ یورو عرضه می‌شود.
تبلیغات

هفته‌ی گذشته، اوپو گوشی رینو 5 زد را در بازار سنگاپور عرضه کرد و اکنون این گوشی هوشمند با نام اوپو ای 94 فایوجی (Oppo A94 5G) برای بازار اروپا معرفی شده است. به‌نوشته‌ی GSMArena، گوشی جدید اوپو از پردازنده‌ی دایمنسیتی 800U مدیاتک و هشت گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی برخوردار است و ۳۵۹ یورو قیمت دارد.

نمای جلو و پشت اوپو ای 94 / Oppo A94 5G تمام رنگ ها

گوشی اوپو A94 به صفحه‌نمایش ۶٫۴۳ اینچ AMOLED با وضوح فول HD پلاس مجهز است که در بالای آن، حفره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی دیده می‌شود و حسگر اثرانگشت آن از نوع درون‌صفحه‌ای است. پنل پشتی A94 نیز از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و دوربین عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. 

دیگر مشخصات گوشی اوپو A94 عبارت‌اند از: باتری ۴،۳۱۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز به فناوری شارژ سریع ۳۰ وات و رابط کاربری ColorOS 11.1 بر‌پایه‌ی سیستم‌عامل اندروید 11. A94 5G از ۳ می ۲۰۲۱ (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰) در رنگ‌های مشکی و آبی در‌دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات