اندروید سنترال: گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ در رنگ‌های متنوع عرضه خواهد شد

سه‌شنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
گفته می‌شود سامسونگ در نظر دارد مدل بعدی گوشی تاشوی خود با نام گلکسی زد فلیپ 3 را در رنگ‌بندی‌ متنوع و به‌خصوص رنگ‌های گرادیانی عرضه کند.
تبلیغات

بر اساس آمار، بسیاری از کاربران به خرید گوشی‌ تاشو علاقهٔ بیشتری پیدا کرده‌اند. شاید تداوم عرضهٔ مدل‌های مختلف گوشی‌ تاشوی سامسونگ بیانگر صحت چنین ادعایی باشد. انتظار می‌رود در تابستان امسال، شرکت کره‌ای از گلکسی زد فلیپ ۳ رونمایی کند؛ مدلی که در واقع گوشی پرچم‌دار سامسونگ برای تابستان سال ۲۰۲۱ خواهد بود.

معمولا شرکت کره‌ای در تابستان هر سال، مدل جدیدی از سری گلکسی نوت معرفی می‌کرد؛ اما امسال کمی برنامه‌های سامسونگ فرق کرده است و خبری از گلکسی نوت بعدی نخواهد بود. درواقع شرکت کره‌ای می‌خواهد گلکسی زد فلیپ ۳ را همراه‌با سخت‌افزاری بالارده به بازار عرضه کرده و تمرکز ویژه‌ای روی افزایش فروش آن داشته باشد.

طبق گزارش Android Central، سامسونگ در نظر دارد گلکسی زد فلیپ ۳ را در رنگ‌بندی‌ متنوع عرضه کند که شامل بنفش روشن، مشکی، سبز، بژ، خاکستری مات، آبی تیره و صورتی می‌شود. از نظر حافظهٔ ذخیره‌سازی، گفته شده است مدل پایه از ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت شروع می‌شود. مشخص نیست چه ظرفیت‌های دیگری در نظر گرفته شده است؛ اما می‌توان گفت احتمال عرضهٔ مدلی با حافظهٔ ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایت وجود دارد.

اصولاً گوشی‌های هوشمند سامسونگ در رنگ‌بندی‌ متنوعی روانهٔ بازار می‌شوند و دور از انتظار نیست که گلکسی زد فلیپ ۳ نیز در رنگ‌های مختلفی به علاقه‌مندان ارائه شود. حتی امکان افزایش تعداد رنگ‌های در نظر گرفته‌شده برای گلکسی زد فلیپ ۳ نیز وجود دارد؛ برای مثال شرکت کره‌ای با برندهای مختلف از جمله BTS برای عرضهٔ مدل خاص محصولات خود همکاری می‌کند و دور از ذهن نیست که نسخه‌ای محدود از گلکسی زد فلیپ ۳ با رنگ‌بندی‌ خاص به بازار راه یابد.

اگر در مورد نام‌گذاری گلکسی زد فلیپ ۳ برایتان سؤالی پیش‌ آمده باشد، باید گفت سامسونگ دو مدل از سری زد فلیپ را به بازار عرضه کرد و به همین علت در نام‌گذاری مدل بعدی از نام گلکسی زد فلیپ ۲ استفاده نشد. چنین اتفاقی در گذشته رخ داده است که می‌توان به گلکسی واچ ۳ اشاره کرد.

متأسفانه اطلاعات بسیار کمی در مورد گلکسی زد فلیپ ۳ وجود دارد؛ اما انتظار می‌رود با نزدیک شدن به زمان معرفی یعنی جولای ۲۰۲۱، شاهد انتشار اخبار بیشتری از محصول بعدی شرکت کره‌ای باشیم. ازجمله حدس‌هایی که در مورد گوشی تاشوی سامسونگ زده می‌شود، برخورداری آن از One UI 3.5 است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات