علامت تجاری Samsung Z Fold به تبلت تاشدنی سامسونگ اشاره دارد

یک‌شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ به‌تازگی علامت تجاری Samsung Z Fold را در اتحادیه‌ی اروپا ثبت کرده است. گفته می‌شود این علامت تجاری به تبلت تاشدنی سامسونگ ارتباط دارد که احتمالا اوایل ۲۰۲۲ عرضه می‌شود.
تبلیغات

علامت تجاری جدیدی که توسط سامسونگ در اروپا ثبت شده است تأیید می‌کند شرکت کره‌ای به‌ دنبال عرضه‌ی تبلت تاشدنی به‌عنوان یکی از دستگاه‌های سری گلکسی زد فولد است. MSPoweruser می‌نویسد سامسونگ به‌ دنبال عرضه‌ی دستگاهی تاشدنی در اوایل سال ۲۰۲۲ است که سه صفحه‌نمایش دارد و دو بار تا می‌شود. به‌ لطف این طراحی، دستگاه مورد اشاره صفحه‌نمایش بزرگ‌تری در مقایسه‌ با گلکسی زد فولد 2 خواهد داشت. پیش‌بینی شده است که این دستگاه در دسته‌ی تبلت‌ جای بگیرد.

به‌ نظر می‌رسد سامسونگ این علامت تجاری را در روز ۲۳ آوریل ۲۰۲۱ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۰) در دفتر مالکیت معنوی اتحادیه‌ی اروپا ثبت کرده است. به‌طور مشخص گفته می‌شود علامت تجاری جدید به محصولات‌ دسته‌ی «گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها» ارتباط دارد.

علامت تجاری جدید با علامت تجاری گلکسی زد که سامسونگ برای مدل‌های ۲۰۲۰ سری گلکسی زد فولد و گلکسی زد فلیپ استفاده کرده است تفاوت دارد. ظاهرا حرف Z در نام تجاری جدید به فرم دستگاه اشاره می‌کند. تصویر زیر را مشاهده کنید:

در حال حاضر انتظار می‌رود سامسونگ تبلت تاشدنی خود را در سه‌ماهه‌ی نخست سال ۲۰۲۲ عرضه کند. این تبلت احتمالا دارای شیشه‌ی فوق باریک جدیدی خواهد بود و از قلم لمسی پشتیبانی خواهد کرد. شاید در مراسم رونمایی از گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 2 شاهد اشاره‌ای کوتاه به تبلت تاشدنی سامسونگ باشیم. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات