موتورولا گوشی ۱۰۸ مگاپیکسلی ۱۲۰ هرتز با قیمت ۲۴۰ دلار معرفی کرد

سه‌شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
موتورولا دو گوشی جدید سری موتو G را معرفی کرده است که G60 و G40 فیوژن نام دارند که با صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتز LCD عرضه می‌شوند. گوشی G60 تصاویر را با حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ ثبت می‌کند.
تبلیغات

موتورولا جدیدترین گوشی‌های سری موتو جی را در هند رونمایی کرد. این گوشی‌ها موتو جی ۶۰ (Motorola Moto G60) و موتو جی ۴۰ فیوژن (Motorola Moto G40 Fusion) نام دارند و از صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتز LCD و باتری ۶،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و پردازنده‌ی اسنپدراگون 732G کوالکام استفاده می‌کنند.

به‌نوشته‌ی GSMArena و Android Authority، تفاوت بزرگ بین دو گوشی موتو G60 و موتو G40 فیوژن به دوربین مربوط می‌شود،‌ جایی که مدل G60 در دوربین اصلی‌اش به حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی ایزوسل HM2 سامسونگ، اما مدل G40 فیوژن در دوربین اصلی به حسگر ۶۴ مگاپیکسلی مجهز است.

موتو G60 موتورولا از نمای پشت و جلو در دو رنگ

موتورولا موتو G60

در هر دو گوشی، افزون‌بر دوربین اصلی، دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی را شاهد هستیم. دوربین سلفی گوشی‌ها نیز متفاوت است: موتو G60 از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی، اما موتو G40 فیوژن از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی برخوردار است. 

دو گوشی جدید سری موتو G موتورولا از صفحه‌نمایش ۶٫۸ اینچ IPS LCD با وضوح فول HD پلاس بهره می‌برند که در بخش بالایی آن، حفره‌ای دایره‌ای دیده می‌شود که در‌حال‌حاضر این طراحی به استاندارد جدید صنعت موبایل تبدیل شده است. صفحه‌نمایش هر دو گوشی از HDR10 نیز پشتیبانی می‌کند.

موتو G60 و موتو G40 فیوژن موتورولا با رابط کاربری My UX بر پایه‌ی سیستم‌عامل اندروید 11 به بازار عرضه می‌شوند و پنل پشتی هر دو از حسگر اثرانگشت میزبانی می‌کند و دکمه‌ای اختصاصی برای فراخوانی گوگل اسیستنت نیز دارند.

نمای پشت و جلو گوشی موتو G40 فیوژن موتورولا

موتورولا موتو G40 فیوژن

موتورولا موتو G40 فیوژن با ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و موتو G60 فقط با ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی دردسترس مشتریان قرار می‌گیرد. علاقه‌مندان می‌توانند ازطریق کارت حافظه‌ی میکرو SD به فضای ذخیره‌سازی بیشتر دسترسی یابند. علاوه‌براین، گوشی‌های جدید موتورولا پوشش دافع آب P2i دارند و به جک ۳٫۵ میلی‌‌متری هدفون مجهز هستند. 

گوشی‌های موتو G60 و موتو G40 فیوژن موتورولا به‌ترتیب ۲۷ آوریل ۲۰۲۱ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) و ۱ می ۲۰۲۱ (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) و با قیمت ۱۷،۹۹۹ روپیه (۲۴۰ دلار) و ۱۳،۹۹۹ روپیه (۱۸۶ دلار) برای نسخه‌ی پایه روانه‌ی بازار می‌شوند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات