شایعه: گلکسی ام ۴۲ سامسونگ به‌زودی با تراشه اسنپدراگون راهی بازار خواهد شد

سه‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
بر اساس شایعات، سامسونگ گلکسی ام ۴۲ اوایل اردیبهشت‌ماه با تراشه اسنپدراگون 750G و پشتیبانی از شبکه 5G راهی بازار هند خواهد شد.
تبلیغات

سری گلکسی ام در کشورهای مختلف از جمله هند با استقبال خوبی مواجه شده ‌است؛ به همین دلیل سامسونگ ساخت این گوشی‌ها را ادامه می‌دهد و به نظر می‌رسد تا چند هفته دیگر شاهد معرفی مدلی دیگر از این خانواده در بازار هند باشیم.

طبق شایعات، سامسونگ به‌زودی گلکسی M42 را معرفی خواهد کرد که به‌واسطه استفاده از تراشه اسنپدراگون 750G، از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند. به گفته‌ی جی‌اس‌ام‌‎آرنا، این گوشی سامسونگ اوایل اردیبهشت‌ماه معرفی خواهد شد.

اخیرا اطلاعاتی در مورد گلکسی ام ۴۲ توسط سرویس خبری Indo-Asian  منتشر شده است که بر این اساس، این گوشی سامسونگ با قیمتی بین ۲۶۵ تا ۳۳۵ دلار راهی بازار خواهد شد.

گلکسی ام ۴۲ که روند تبلیغات آن با هشتگ FasteMonster# شروع شده، یک محصول میان‌رده است که به ‌احتمال زیاد باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و چهار دوربین پشت خواهد داشت. گفته می‌شود حسگر اصلی دوربین این گوشی ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود.

پشتیبانی از شبکه 5G  یکی از نقاط قوت این محصول به‌حساب می‌آید که البته فعلا در هند کاربرد ندارد؛ اما همیشه داشتن یک قابلیت اضافه موضوع خوبی است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات