تصاویر رندر موتورولا موتو جی ۶۰ و موتو جی ۲۰ منتشر شد

شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
طبق شایعات، موتورولا موتو جی ۶۰ سه دوربین پشت با حسگر اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ خواهد داشت و به نظر می‌رسد باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برای آن در نظر گرفته شده است.
تبلیغات

موتورولا در حال طراحی مجدد سری موتو جی است و به نظر می‌رسد تا مدتی دیگر نسل جدید این گوشی‌ها راهی بازار می‌شود. امروز تصاویر رندر موتو جی ۲۰ و موتو جی ۶۰ که احتمالا در برخی کشورها با نام موتو جی ۴۰ پلاس عرضه می‌شود، منتشر شد و برخی از مشخصات سخت‌افزاری این گوشی‌های هوشمند را به نمایش می‌گذارد.

با نگاهی به تصاویر منتشرشده، به نظر می‌رسد موتو جی ۶۰ شباهت زیادی به موتو جی ۵۰ دارد که مدتی پیش معرفی شد؛ اما موتو جی ۶۰ از دوربین سلفی حفره‌ای با حسگر ۳۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد و دیگر خبری از ناچ قطره‌ای که روی جی ۵۰ دیده می‌شود، نیست.

بر اساس شایعات، موتو جی ۶۰ صفحه‌نمایشی ۶٫۷۸ اینچی با وضوح تصویر +Full HD دارد و به نظر می‌رسد نرخ نوسازی این صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتز خواهد بود.

برخی از شایعات نشان  از این دارند که این گوشی هوشمند به تراشه اسنپدراگون 732G مجهز شده است و به گفته‌ی جی‌اس‌ام‌آرنا، موتو جی ۶۰ در دو مدل راهی بازار می‌شود که یک مدل ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد و مدل دیگر از ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

تصاویر منتشرشده به دوربین‌های پشت موتو جی ۶۰ اشاره دارند. این گوشی هوشمند سه دوربین پشت خواهد داشت که به نظر می‌رسد دوربین اصلی از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL HM2 استفاده می‌کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب ‌توجه این گوشی داشتن جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا و حسگر اثر انگشت است که در پشت گوشی دیده می‌شود. به نظر می‌رسد موتورولا برای این گوشی جدید از باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند که برای یک محصول میان‌رده انتخاب مناسبی خواهد بود.

گفته شده است جی ۶۰ در هند و برزیل با نام جی ۴۰ فیوژن و شماره مدل XT2147-1 راهی بازار می‌شود. جی ۴۰ فیوژن احتمالا دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی دارد و دوربین سلفی آن ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود.

این گوشی از نظر ظاهر دقیقا شبیه به موتو جی ۶۰ ساخته شده است و سایر مشخصات سخت‌افزاری این دو گوشی مانند هم خواهد بود.

موتو جی ۲۰

از طرف دیگر موتو جی ۲۰ با الگوبرداری از زبان طراحی موتو جی ۱۰ ساخته شده و دوربین سلفی آن در قالب یک ناچ قطره‌ای روی صفحه‌نمایش قرار گرفته است. این گوشی هوشمند سه دوربین پشت خواهد داشت. تا این لحظه اطلاعات بیشتری از مشخصات سخت‌افزاری این گوشی منتشر نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات