گوشی‌های جدید آنر مجیک بهتر از سری P و Mate هواوی خواهند بود

شنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مدیرعامل آنر در مصاحبه‌ی جدیدی گفته برنامه‌های بزرگی در سر می‌پروراند و قصد دارد گوشی‌های جدید سری مجیک را بسیار باکیفیت‌تر از قبل بسازد.
تبلیغات

جورج ژائو، مدیرعامل آنر، اخیرا با یکی از رسانه‌های محلی چین مصاحبه و به برخی از مشکلات پیش روی شرکتش در ادامه‌ی مسیر اشاره کرده است. آنر پیش‌تر در تصاحب هواوی بود و امروزه برندی مستقل محسوب می‌شود؛ از‌این‌رو، تحریم‌های ایالات متحده‌ی آمریکا این شرکت را تحت‌تأثیر قرار نمی‌دهد.

به‌گزارش GSMArena، آنر از مدتی پیش همکاری تجاری با کوالکام را آغاز کرده است تا گوشی هوشمندی با پردازنده‌ی پرچم‌دار اسنپدراگون 888 تولید کند. این گوشی هوشمند عضو جدید گوشی‌های سری مجیک (Honor Magic) خواهد بود.

مهم‌ترین نکته‌ی مصاحبه‌ی جدید جورج ژائو این است که طبق ادعای او، گوشی‌های پرچم‌دار جدید سری آنر مجیک قرار است حتی از گوشی‌های پرچم‌دار سری پی و میت هواوی پیشی بگیرند. ژائو اعلام کرد جدایی آنر از هواوی کاملا محترمانه بوده و برای انجام این کار مراسم خداحافظی برگزار شده است. به‌گفته‌ وی، رن ژنگفی، مدیرعامل هواوی، در مراسم خداحافظی سخنرانی کرده است. آنر اکنون در مسیر خودش پیش می‌رود و از مدتی پیش، مذاکره با AMD و اینتل را آغاز کرده است تا بتواند از پردازنده‌های آن‌ها در لپ‌تاپ‌های سری آنر مجیک بوک استفاده کند. 

در مصاحبه‌ی جدید، مدیران اجرایی آنر به‌ندرت به نام دستگاهی اشاره کردند و صرفا توضیحات مختصری درباره‌ی مشکلات آینده و برنامه برای مهاجرت به دفتری جدید، استخدام نیروهای تازه‌نفس و مستقل‌کردن بخش تحقیق‌و‌توسعه ارائه دادند.

مدیرعامل آنر رسما تأیید کرد گوشی‌های جدید خانواده‌ی مجیک دوربین قدرتمند و قابلیت‌های پردازشی بهتری خواهند داشت؛ زیرا آنر هم‌اکنون مشغول همکاری با شرکت‌های خارجی نظیر کوالکام و گوگل است و صرفا به واحدهای هواوی متکی نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات