شایعه: گوشی آنر با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ اوایل تیرماه معرفی خواهد شد

سه‌شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
براساس شایعات، آنر مدل بعدی سری مجیک را در اوایل تیرماه با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ راهی بازار خواهد کرد.
تبلیغات

پس از جدایی آنر از هواوی، این شرکت به‌صورت مستقل و دور از هرگونه مسائل سیاسی به تولید گوشی‌ هوشمند ادامه می‌دهد. طبق شایعات، محصول بعدی این شرکت یک گوشی پرچم‌دار خواهد بود که از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده می‌کند. به گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، این گوشی پرچم‌دار اوایل تیرماه معرفی خواهد شد و به‌احتمال زیاد عضوی از سری مجیک آنر است.

آنر وی ۴۰ را در اوایل ژانویه معرفی شد؛ اما ساخت آن زمانی شروع شده بود که هواوی روی فعالیت‌‌های آنر نظارت داشت که به همین دلیل، از دیمنسیتی +۱۰۰۰ در وی ۴۰ استفاده شده است که چندان تراشه قدرتمندی نیست.

تحلیلگران به دو دلیل اصلی برای زودتر عرضه نشدن گوشی پرچم‌دار آنر اشاره می‌کنند. دلیل اول این است باید تغییراتی در طراحی داخلی گوشی‌های آنر به وجود می‌آمد تا بتوان از تراشه اسنپدراگون روی این محصولات استفاده کرد.

دلیل دوم مشکلات به‌وجودآمده در زمینه تولید تراشه، مخصوصا اسنپدراگون ۸۸۸ است. در حال حاضر درخواست برای استفاده از این تراشه بسیار زیاد است و کوالکام نمی‌تواند به این نیاز پاسخ بدهد.

آنر در دوران کمبود تراشه ضربه بزرگی خورد و به همین دلیل تصمیم گرفت گوشی پرچم‌دار خود را در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ راهی بازار کند که شرایط اندکی بهبود یافته باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات