تصاویر رندر وان پلاس 9 و وان پلاس 9 پرو در دو رنگ منتشر شد

شنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
یکی از افشاگران به‌تازگی تصاویر رندر وان پلاس 9 و وان پلاس 9 پرو در رنگ‌های مختلف منتشر کرده است. در همین حین شاهد انتشار تصاویر دوربین وان پلاس 9 هستیم.
تبلیغات

وان پلاس تاکنون چند بار تصاویر رسمی سری وان پلاس 9 شامل مدل عادی و مدل پرو (OnePlus 9 Pro) را با رسانه‌ها به ‌اشتراک گذاشته است که در یکی از این تصاویر شاهد رونمایی از رنگی جدید بودیم. براساس گزارش GSMArena،‌ وان پلاس فعلا از دو رنگ وان پلاس 9 پرده‌برداری نکرده است و شاید قصد دارد رنگ‌های جدید را در قالب پوسترهایی مجزا رونمایی کند یا آن‌ها را برای روز معرفی گوشی‌ها نگه دارد. 

اگر نمی‌توانید تا فرا رسیدن تاریخ رونمایی صبر کنید، نگران نباشید؛ زیرا افشاگران مدتی است دست‌به‌کار شده‌اند. به ‌لطف EvLeaks به تصاویری از گوشی‌های جدید وان پلاس (هر کدام در دو رنگ) دسترسی پیدا کرده‌ایم. وان پلاس 9 معمولی در رنگ‌های مشکی و بنفش و وان پلاس 9 پرو در رنگ‌های نقره‌ای و سبز دیده می‌شوند. 

احتمالا یک رنگ هنوز به ‌نمایش گذاشته نشده است؛ چون براساس شایعه‌ها، وان پلاس 9 در رنگ آبی نیز عرضه خواهد شد. در تصاویر رندر پیشین رنگ آبی وان پلاس 9 را مشاهده کرده بودیم. از زمان عرضه‌ی وان پلاس 7 پرو، شرکت چینی از رنگ آبی در گوشی‌هایش استفاده کرده است و به ‌همین دلیل تعجب نمی‌کنیم اگر این اتفاق در خانواده‌ی وان پلاس 9 تکرار شود (البته وان پلاس 8T رنگ آبی نداشت؛ اما نورد به رنگ آبی مزین شده بود). 

وان پلاس اخیرا ‌تصاویر رسمی دوربین وان پلاس 9 را منتشر کرده است. این شرکت در هفته‌های اخیر اطلاعات زیادی از گوشی‌هایش به‌صورت عمومی منتشر کرده تا هیجان را بالاتر ببرد. در ادامه می‌توانید جدیدترین ‌تصاویر وان پلاس 9 را مشاهده کنید:

برای مشاهده در ابعاد اصلی روی تصویر بالا کلیک کنید

پیت لاو، مدیرعامل وان پلاس، پیش‌تر اطلاعاتی درباره‌ی دوربین، صفحه‌نمایش و سرعت شارژ سری وان پلاس 9 منتشر کرده بود. براساس اطلاعات رسمی، وان پلاس 9 دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی با لنز بدون فرم خواهد داشت و با گارانتی دوساله در دسترس قرار خواهد گرفت. صفحه‌نمایش LTPO OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و شارژ بی‌سیم در عرض ۴۳ دقیقه، از دیگر اطلاعات منتشرشده هستند. سری وان پلاس 9 در روز ۲۳ مارس ۲۰۲۱ (۳ فروردین ۱۴۰۰) رونمایی می‌شود. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات