گوشی تاشوی جدید سامسونگ در سه‌ماهه سوم ۲۰۲۱ عرضه می‌شود

جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
گزارش‌ها نشان می‌دهد سامسونگ برای معرفی و عرضهٔ گوشی تاشوی جدید خود در سه‌ماهه سوم و گلکسی اس 21 FE نیز در سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۱ آماده می‌شود.
تبلیغات

درصورتی‌که اخبار زومیت را دنبال کرده باشید حتماً می‌دانید شایعاتی در مورد احتمال عدم عرضهٔ نسخهٔ جدیدی از سری گلکسی نوت در سال ۲۰۲۱ وجود دارد. درواقع گفته می‌شود سری گلکسی نوت جدیدی در سال ۲۰۲۱ عرضه نخواهد شد و احتمالاً معرفی آن به سال ۲۰۲۲ موکول شده است.

چنین اقدامی کاملاً منطقی به نظر می‌رسد؛ زیرا شباهت دو سری گلکسی اس و گلکسی نوت به یکدیگر در آخرین نسخه‌ها بسیار نزدیک شده و تقریباً نمی‌توان ویژگی متفاوتی یافت. درواقع شرکت کره‌ای در نظر دارد با تأخیر یک‌ساله در عرضهٔ سری جدید گلکسی نوت، فرصتی فراهم سازد تا ویژگی‌های خاصی به مدل‌های جدید سری گلکسی نوت اضافه شود.

در برخی از گزارش‌ها اشاره شد که احتمال ادغام سری گلکسی نوت با مدل‌های تاشوی سامسونگ وجود دارد؛ اما سران سامسونگ واکنشی نسبت به گفته‌ها نشان ندادند تا آیندهٔ سری گلکسی نوت همچنان مرموز باقی بماند. حال، رسانه خبری SamMobile گزارشی منتشر کرده که طی آن به محصولات آماده برای عرضه در سال ۲۰۲۱ سامسونگ اشاره می‌شود.

همان‌طور که انتظار می‌‌رفت، سری گلکسی نوت از برنامهٔ سال ۲۰۲۱ سامسونگ خارج شده‌اند و مدل‌هایی از گوشی‌های تاشوی سامسونگ به همراه گلکسی اس ۲۱ FE در سال ۲۰۲۱ روانه بازار خواهند شد. خبرگزاری رویترز در این زمینه گزارش جالبی منتشر کرد که به تأثیر مستقیم کرونا و درنتیجه افت شدید تولید قطعات نیمه‌رسانا ازجمله تراشه‌ها برای گوشی‌های هوشمند می‌پرداخت. طبق گزارش رویترز، تخمین زده می‌شود که سامسونگ از نظر تأمین تراشهٔ مورد نیاز برای محصولات میان‌رده‌اش مشکل دارد و گویا این موضوع روی محصولات دیگر ازجمله لپ‌تاپ‌ها نیز اثرگذار بوده است.

سامسونگ طی روزهای اخیر، گلکسی ای ۵۲ و ای ۷۲ را معرفی کرد و انتظار می‌رود در سه‌ماهه سوم گوشی‌های تاشویی ازجمله گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۲ را رونمایی کند. در کنار این محصولات، سری جدید ساعت‌های هوشمند سامسونگ نیز روانه بازار خواهد شد. در سه‌ماهه چهارم، شرکت کره‌ای روی معرفی گلکسی S21 FE متمرکز خواهد بود؛ محصولی که مدل فعلی آن توانست در بازار جهانی موفقیت درخور توجهی را کسب کند.

انتظار می‌رود تا پایان سال ۲۰۲۱ مدل‌های مختلفی از سری گلکسی ام (Galaxy M) رونمایی شوند؛ مدل‌هایی که اصولاً در ردهٔ سخت‌افزاری میان‌رده تا میان‌ردهٔ پریمیوم قرار می‌گیرند. در حال حاضر تنها می‌دانیم که عرضهٔ مدل‌های جدید از سری گلکسی نوت لغو نشده است؛ اما زمان دقیقی برای عرضهٔ آن مشخص نشده و حداقل می‌دانیم تا پایان سال ۲۰۲۱ خبری از نسخهٔ جدیدی از گلکسی نوت نخواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات