دی جی کو: سامسونگ به تولید گلکسی نوت ادامه می‌دهد

چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
مدیر بخش موبایل سامسونگ از ادامه تولید سری گلکسی نوت خبر داد؛ اما به گفته‌ی او، مدل بعدی این خانواده در سال ۲۰۲۱ راهی بازار نخواهد شد.
تبلیغات

سامسونگ تولید سری گلکسی نوت را متوقف نمی‌کند؛ اما به‌گفته‌یدی جی کو، رئیس بخش موبایل این شرکت، احتمالا در سال ۲۰۲۱ خبری از گلکسی نوت ۲۱ نخواهد بود.

مدیر بخش موبایل سامسونگ در گفت‌وگویی با سهام‌داران، به این موضوع اشاره کرده است که مدل بعدی سری نوت در سال ۲۰۲۲ راهی بازار خواهد شد. این شرکت به‌ دلیلی عرضه گلکسی اس ۲۱ اولترا، قصد ندارد در سال ۲۰۲۱ مدل دیگری از سری گلکسی نوت راهی بازار کند.

در ماه دسامبر گفته شده بود که امسال شاهد عرضه گلکسی نوت خواهیم بود؛ اما گفته‌های مدیر سامسونگ این شایعه را رد می‌کند.

احتمال تولید نشدن سری نوت با عرضه گلکسی نوت اس ۲۱ اولترا بیشتر شد؛ چراکه این مدل با پشتیبانی از S Pen راهی بازار شده است.

تا قبل از گلکسی اس ۲۱ اولترا، تنها گوشی‌های سری نوت از قلم استفاده می‌کردند. همین موضوع باعث شده بود که احتمال جایگزین شدن سری نوت با سری اس بالا برود.

به نظر می‌رسد سامسونگ با عرضه نکردن گلکسی نوت در سال ۲۰۲۱ قصد دارد شانس بیشتری به گلکسی اس ۲۱ اولترا بدهد. از طرف دیگر کمبود تراشه موبایل به دردسری برای سامسونگ تبدیل شده است و به گفته‌ی اندروید اتوریتی، حتی مدیر بخش موبایل سامسونگ هم اعلام کرده نبود تعادل بین خط تولید و تقاضا بسیار جدی است.

البته کو به این موضوع اشاره نکرده است که سری نوت در سال ۲۰۲۲ راهی بازار می‌شود یا خیر و می‌گوید عرضه این گوشی به زمان دیگری انتقال پیدا کرده است.

سامسونگ همیشه سری نوت را نیمه دوم سال میلادی و در فصل تابستان معرفی می‌کرد و هنوز مشخص نیست چه دستگاهی قرار است به‌عنوان جایگزین گلکسی نوت معرفی شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات