احتمال معرفی آنر وی 40 جدید با طراحی شبیه هواوی نوا 8

چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
گفته می‌شود آنر قصد دارد گوشی هوشمندی با نام آنر V40 Lite روانه‌ی بازار کند. طبق گزارش‌ها، این گوشی شبیه هواوی نوا 8 خواهد بود و لبه‌های خمیده خواهد داشت.
تبلیغات

براساس گزارش GsmArena، پس از جدایی آنر از هواوی، این شرکت به‌زودی گوشی هوشمندی به نام «Honor V40 Lite Luxury Edition» عرضه خواهد کرد که شباهت زیادی به گوشی‌های سری نوا 8 هواوی دارد. به نظر ‌می‌رسد قسمت پشت این گوشی آنر مانند هواوی نوا 8 به ماژول دوربین با طراحی بیضی به همراه یک لنز بزرگ، سه دوربین مجزا  و یک فلاش LED مجهز شده است.

گفته‌ می‌شود Honor V40 Lite در دورنگ راهی بازار خواهد شد؛ رنگ سبز‌آبی که مانند آینه، نور را به شکلی باشکوه بازتاب می‌دهد و رنگ سفید که جلای شیشه‌ای مات و حالت مرواریدی دارد.

نمایشگر آنر وی 40 لایت در دسته‌ی OLED جای می‌گیرد و کلید پاور معمولی در این گوشی مشاهده می‌شود؛ پس باید انتظار داشته باشیم که اسکنر اثر‌ انگشت آن در زیر صفحه‌نمایش قرار بگیرد.

هواوی nova 8

هواوی nova 8

آنر در این گوشی از نمایشگر 2.5D با لبه‌های خمیده بهره برده است. هنوز نمی‌دانیم در بخش بالایی صفحه‌نمایش دوربین سلفی دوگانه خواهد بود یا خیر. با فرض بهره‌گیری از دوربین سلفی تکی، آنر V40 شبیه نوا 8 و در صورت استفاده از دوربین سلفی دوگانه، به نوا 8 پرو شبیه خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات