اپل در تبلیغ ویدئویی آیفون ۱۲ به دوام این گوشی اشاره می‌کند

یک‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
در ویدئوی تبلیغاتی آیفون ۱۲ مشاهده خواهید کرد که هر بلایی سر این گوشی می‌آید؛ اما در آخر صحیح ‌و سالم باقی می‌ماند و هیچ خط و خشی روی آن نمی‌افتد.
تبلیغات

اپل ویدئوی تبلیغاتی جدیدی برای آیفون ۱۲ منتشر کرده است که به دوام این گوشی هوشمند اشاره می‌کند. البته این اولین‌ باری نیست که کوپرتینویی‌ها به موضوع دوام گوشی‌های خود اشاره می‌کنند.

اپل در کنفرانس خبری معرفی آیفون ۱۲ به این موضوع اشاره کرد که مقاومت آیفون 12 در برابر سقوط ۴ برابر مدل‌های قبلی است.

در تبلیغ ویدئویی اپل، آشپزی را مشاهده می‌کنید که برای مشاهده دستور پخت غذای مورد نظر خود از آیفون ۱۲ کمک گرفته است؛ اما در زمان آشپزی هر اتفاقی که تصور کنید برای این گوشی رخ می‌دهد؛ سس روی آن ریخته می‌شود، بارها روی زمین می‌افتد و حتی با فلفل‌خردکن برخورد می‌کند.

این تبلیغ بامزه تنها ۳۰ ثانیه طول می‌کشد و به گفته‌ی 9to5mac، از آهنگی به نام Sauce برای ساخت آن استفاده شده که خواننده این آهنگ Naika است.

این تبلیغ ویدئویی در حالی به پایان می‌رسد که آشپز بار دیگر آیفون ۱۲ را به زمین می‌اندازد و حتی گوشی را زیر آب می‌گیرد و تمیز می‌کند. در انتهای ویدئو عبارت: «بیشتر از همیشه بادوام. خیالتان راحت، این آیفون است» به نمایش درمی‌آید.

اپل برای نشان ‌دادن دوام آیفون ۱۲ در زمان معرفی این گوشی از سبزی‌ها استفاده کرد. به ادعای اپل، آیفون ۱۲ در برابر ریختن قهوه داغ، بسیاری از نوشیدنی‌ها و حتی نوشیدنی‌ گازدار مقاوم است. آیفون ۱۲ از گواهی IP68 بهره می‌برد که باعث می‌شود در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم باشد.

روی صفحه‌نمایش این گوشی از یک ‌لایه سرامیک شیلد استفاده شده است که باعث می‌شود چهار برابر بیشتر در برابر سقوط مقاوم باشد. اما مقاومت بالای آیفون ۱۲ در برابر سقوط باعث نشده است که صفحه‌نمایش آن دچار خط و خش نشود.

در ادامه می‌توانید ویدئوی تبلیغاتی اپل را مشاهده کنید:

مشاهده در یوتیوب

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات