شایعه: اوپو اولین گوشی تاشوی خود را تا پایان ژوئن عرضه خواهد کرد

جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
بازار گوشی‌ تاشو در حال داغ شدن است و نبرد تولید این نوع گوشی‌ بین شرکت‌ها آغاز شده. اوپو امسال احتمالا از اولین گوشی تاشو‌ی خود رونمایی خواهد کرد.
تبلیغات

طبق شایعات، امسال باید در انتظار گوشی هوشمند تاشو از شرکت‌های مختلف باشیم. به‌تازگی شایعاتی در مورد گوشی تاشو اوپو منتشر شده است. براساس گزارش GsmArena، اوپو می‌خواهد از اولین گوشی تاشوی خود در سه‌ماهه دوم ۲۰۲۱ (از آوریل تا ژوئن) رونمایی کند. گوشی تاشو اوپو برخلاف Oppo X 2021، از صفحه‌نمایش رول‌شدنی بهره نمی‌برد. اوپو فعلا هیچ ‌برنامه‌ای برای تولید و عرضه‌ی‌ Oppo X 2021‌ ندارد.

گفته می‌شود در سال ۲۰۲۱ علاوه بر اوپو، شیائومی، ویوو و حتی گوگل به نبرد گوشی‌های تاشو ملحق می‌شوند. هنوز مطمئن نیستیم این شرکت‌ها چه زمانی از گوشی‌های خود رونمایی می‌کنند؛ اما گفته شده است که اکثر این گوشی‌ها از قابلیت تاشو بودن به داخل (صدفی) برخوردار خواهند بود.

نسل اول و دوم گوشی تاشوی هواوی (Mate X و Mate Xs) به‌ بیرون تا می‌شوند و با ضعف در قسمت دوام صفحه‌نمایش رو‌به‌رو هستند. هواوی به‌تازگی از میت ایکس 2 رونمایی کرده است که برخلاف مدل‌های قبلی، به داخل تا می‌شود. انتظار می‌رود سامسونگ در سه‌ماهه سوم گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 را عرضه کند. به‌زودی باید شاهد بازار داغ گوشی‌ تاشو باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات