مردی استرالیایی ادعا می‌کند آیفون X اپل در جیبش منفجر شده است

چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مردی استرالیایی ادعا می‌کند به‌دلیل انفجار آیفون X دچار سوختگی درجه‌ی دو از ناحیه‌ی ران پای راست شده است. او در دادگاه از اپل شکایت کرده است تا غرامت بگیرد.
تبلیغات

طبق گزارش‌های جدید، اپل در استرالیا با شکواییه‌ی جدیدی مواجه شده است؛‌ زیرا فردی ادعا می‌کند گوشی آیفون X در جیب او منفجر و به سوختگی درجه‌ی دو منجر شده است. به‌نوشته‌ی خبرگزاری 9to5Mac به‌نقل از 7News، حادثه‌ی انفجار آیفون X سال ۲۰۱۹ رخ داده و صاحب گوشی با اپل ارتباط برقرار کرده است؛ بااین‌حال، از‌آنجاکه طبق ادعای صاحب آیفون X اپل نتوانسته به پرسش‌هایش درباره‌ی مشکل پاسخ دهد، وی تصمیم گرفته است کار را به دادگاه بکشاند.

در گزارش 7News آمده اسن دانشمندی به نام رابرت دروز در اتاق کارش نشسته بود که در پایش احساس درد کرد و صدایی شبیه به صدای خروج گاز را از جیبش شنید. این فرد به 7News گفته است پس از شندین این صدا، ران راستش به‌شدت درد گرفته؛ به‌همین‌دلیل، از جایش پریده و متوجه شده است دلیل درد پا گوشی‌اش بوده. رابرت دروز گوشی آیفون X را از جیبش درآورد و متوجه شد دود مشکی از گوشی خارج می‌شود. 

جیب سوخته شده لباس مرد استرالیایی در پی انفجار آیفون X اپل

رابرت دروز می‌گوید به‌دلیل انفجار آیفون X در جیبش، در ناحیه‌ی ران دچار سوختگی درجه‌ی دو شده است. او می‌گوید در پی سوختگی، پوست آن ناحیه کَنده شده است. او ادعا می‌کند چند بار درباره‌ی این مشکل با اپل ارتباط برقرار کرده؛ اما پاسخی نگرفته است.

دروز به شرکت حقوقی Carbone Lawyers در استرالیا مراجعه کرده است تا برای دریافت غرامت اپل را به دادگاه بکشاند. Carbone Lawyers به‌نمایندگی از فردی دیگر نیز از اپل شکایت کرده است. این فرد ساکن ملبورن می‌گوید پس از داغ‌شدن بیش‌از‌حد اپل واچ، مچ دستش سوخته است.

فردی به‌نمایندگی از اپل در گفت‌و‌گو با رسانه‌ی 7News اعلام کرد این شرکت ایمنی مشتریان را جدی می‌گیرد و هم‌اکنون، مشغول تحقیق روی دو شکایت اخیر است. با وجود انتشار این گزارش، لازم نیست نگران باشید؛ چراکه میلیون‌ها آیفون X و اپل واچ در بازار حضور دارند و بدون مشکل در حال فعالیت هستند. سال ۲۰۱۶ نیز، در گزارشی آمده بود آیفون 7 پس از خارج‌شدن از جعبه منفجر شده است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات