انفجار آیفون 7 پلاس در چین خبرساز شد

پنج‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق گزارش‌های جدید منتشر شده از کشور چین، گوشی آیفون 7 پلاس یکی از کاربران پس از برخورد به زمین منفجر شده و به حالت غیرقابل تعمیر تبدیل شده است.
تبلیغات

هنوز گرد و خاک انفجارهای فبلت گلکسی نوت 7 سامسونگ به زمین ننشسته است که خبرهایی از انفجار پرچمداران جدید اپل به نام آیفون 7 و آیفون 7 پلاس به گوش می‌رسد. بنابر گزارش‌های جدید از کشور چین، گوشی آیفون 7 پلاس یکی از کاربران که به‌تازگی آن را خریده بود منفجر شده است. این حادثه زمانی رخ داده که این تلفن هوشمند به‌صورت اتفاقی به زمین افتاده است.

آیفون 7 پلاس

پس از برخورد آیفون 7 پلاس به زمین از گوشی دودهایی خارج شده و به حالت ویبره رفته است. در انتهای این سناریوی تلخ نیز پس از انفجار آیفون 7 پلاس، نمایشگر آن از بدنه جدا شده و دستگاه خسارت‌های جبران‌ناپذیری دیده است.

آیفون 7 پلاس

با مشاهده تصاویر می‌توانید خسارت‌های وارد شده از انفجار گوشی را مشاهده کنید که آن را غیرقابل تعمیر ساخته است. پنل آیفون 7 پلاس نیز گویا صدمه جدی دیده که آن را نیز غیرقابل استفاده کرده است. احتمال می‌رود انفجار گوشی به دلیل معیوب بودن باتری آن باشد که پس از برخورد به زمین به انفجار آیفون 7 پلاس ختم شده است.

آیفون 7 پلاس

با انتشار این خبر به آمار انفجار پرچمداران اپل اضافه می‌شود. در گزارش‌های قبلی که اواخر ماه گذشته میلادی منتشر شد آیفون 7 یکی دیگر از کاربران، زمانی که در حال ضبط ویدیو بود منفجر شد. گزارش دیگری نیز از استرالیا منتشر شده که در آن پرچمدار اپل درون خودرویی منفجر شده است. اپل هنوز به این گزارش‌ها واکنشی نشان نداده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات