گلکسی M12 سامسونگ به نمایشگر ۹۰ هرتز مجهز خواهد بود

دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بررسی صفحه‌ی گلکسی M12 در وب‌سایت رسمی سامسونگ در هند نشان می‌دهد این گوشی در کمال ناباوری از صفحه‌نمایش ۹۰ هرتز و پردازنده‌ی اکسینوس 850 برخوردار است.
تبلیغات

گوشی گلکسی ام 12 سامسونگ (Samsung Galaxy M12) یک ماه پس از معرفی رسمی در بازار هند عرضه می‌شود. لندینگ پیج گلکسی M12 در فروشگاه آمازون و فروشگاه رسمی سامسونگ ایجاد شده است. جست‌و‌جو در وب‌سایت Samsung.com نشان می‌دهد کانفیگ ۴ و ۶ گیگابایتی برای گلکسی M12 در نظر گرفته شده است؛ بدین‌ترتیب، کانفیگ پایه‌ی گوشی با ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی در هیچ‌جا دیده نمی‌شود.

براساس گزارش خبرگزاری GSMArena، عرضه‌ی گلکسی M12 سامسونگ برای ساعت ۱۲ ظهر ۱۱ مارس ۲۰۲۱ (۲۱ اسفند ۱۳۹۹) به‌ وقت محلی برنامه‌ریزی شده است. زود است بخواهیم درباره‌ی قیمت گوشی صحبت کنیم؛ بااین‌حال می‌توانیم برای پیش‌بینی قیمت گلکسی M12 به قیمت مدل‌های نزدیک ‌به آن نگاهی بیندازیم. برای مثال، گوشی گلکسی M11 و گلکسی A12 با قیمت ۱۵،۰۰۰ روپیه (۲۰۴ دلار) روانه‌ی بازار شده بودند. 

نمای پشت موبایل گلکسی M12 سامسونگ رنگ آبی، سبز، خاکستری

لندینگ پیج گلکسی M12 در هند می‌گوید این گوشی صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچ LCD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز دارد؛ درحالی‌که هنگام معرفی رسمی گوشی، به نرخ نوسازی ۹۰ هرتز اشاره‌ای نشده بود. بهره‌مندی گلکسی M12 از صفحه‌نمایش ۹۰ هرتز اتفاقی غیرمنتظره است. توجه کنید که بررسی‌ها نشان می‌دهد سامسونگ صفحه‌ی گلکسی M12 در فروشگاهش در ویتنام را از دسترس خارج کرده است. 

افزون‌براین، سامسونگ می‌گوید گلکسی M12 از پردازنده‌ی اکسینوس 850 استفاده می‌کند که پردازنده‌ی قوی‌تری از هلیو P35 به‌کاررفته در گوشی گلکسی A12 محسوب می‌شود. اکسیوس 850 پردازنده‌ای هشت‌نانومتری، اما هلیو P35 پردازنده‌ای دوازده‌نانومتری است. در اکسینوس 850، از هسته‌ی Cortex-A55، اما در هلیو P35 از هسته‌ی Cortex-A53 استفاده شده است. به‌علاوه، اکسینوس 850 از واحد گرافیکی سریع‌تری بهره می‌ببرد. دیگر مشخصه‌ی گوشی گلکسی M12 باتری ۶،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است که از فناوری شارژ ۱۵ وات پشتیبانی می‌کند.

دو گوشی گلکسی M12 و گلکسی A12 از حسگر ۴۸ مگاپیکسلی ایزوسل GM2 سامسونگ به‌عنوان دوربین اصلی استفاده می‌کنند و آن را درکنار دوربین پنج مگاپیکسلی فوق‌عریض با زاویه‌ی دید ۱۲۳ درجه‌ای قرار می‌دهند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات