گلکسی ام ۱۲ با باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی معرفی شد

شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی ام ۱۲ جدیدترین گوشی سامسونگ به‌حساب می‌آید که چهار دوربین پشت دارد و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن برای پنج روز گوش دادن به موسیقی کافی است.
تبلیغات

به گزارش GSMArena،سامسونگ بدون هیاهو، گلکسی ام ۱۲ را در بازار ویتنام عرضه کرده است. این گوشی که براساس گلکسی ای ۱۲ ساخته شده، به باتری بزرگ‌تری مجهز است؛ گلکسی ام ۱۲ باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد که از شارژر ۱۵ وات پشتیبانی می‌کند. به ادعای سامسونگ، با یک بار شارژ باتری این گوشی می‌توان یک روز کامل به گشت‌و‌گذار در اینترنت پرداخت، ۲۳ ساعت ویدئو تماشا کرد یا ۵ روز موسیقی گوش داد.

مشخصات سخت افزاری گلکسی ام ۱۲

در گلکسی ام ۱۲ از صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی PSL LCD با وضوح ۷۲۰ استفاده شده است که نسبت تصویر ۲۰:۹ را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد. روی صفحه‌نمایش گوشی ناچ V-شکل را مشاهده می‌کنید که دوربین جلو روی آن قرار دارد. گلکسی ام ۱۲ تنها یک بلندگو دارد و از جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا بهره می‌برد.

در پشت این گوشی چهار دوربین و فلش LED را مشاهده می‌کنید؛ حسگر اصلی ۴۸ مگاپیکسلی است که توانایی ضبط ویدئو با وضوح ۱۰۸۰ و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه دارد. دوربین اصلی با کمک حسگر عمق ۲ مگاپیکسلی، توانایی گرفتن عکس پرتره دارد. یک حسگر دو مگاپیکسلی برای گرفتن عکس‌ پرتره هم روی گلکسی ام ۱۲ دیده می‌شود. حسگر چهارم، ۵ مگاپکسلی اولتراواید است که توانایی عکاسی با زاویه ۱۲۳ درجه دارد. دوربین جلوی گلکسی ام ۱۲، هشت مگاپیکسلی است و می‌تواند عکس پرتره ثبت کند.

دوربین پشت گلکسی ام ۱۲

سامسونگ به مدل تراشه‌ی این گوشی اشاره نکرده است؛ اما از هشت هسته تشکیل شده که با فرکانس ۲ گیگاهرتز کار می‌کنند. به احتمال زیاد این تراشه اگزینوس ۸۵۰ است که هشت هسته Cortex-A55 و پردازنده گرافیکی Mali-G52 MP1 دارد.

 گلکسی ام ۱۲ سامسونگ در چند مدل راهی بازار می‌شود که ۳، ۴ و ۶ گیگابایت رم و ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارند. البته می‌توان حجم حافظه داخلی را تا یک ترابایت افزایش داد.

این گوشی از دو سیم‌کارت و شبکه LTE پشتیبانی می‌کند و حسگر اثر انگشت آن با دکمه پاور ترکیب شده است. گلکسی ام ۱۲ در رنگ‌های مشکی، آبی و یشمی راهی بازار می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات