فناوری دوربین زیر نمایشگر گوشی جدید ZTE به‌صورت اولیه نشان داده شد

سه‌شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تصویری که یکی از مدیران ZTE منتشر کرده است، نشان می‌دهد نسل دوم فناوری دوربین زیر نمایشگر این شرکت بهبود محسوسی تجربه کرده است. این فناوری در گوشی Axon 30 Pro 5G به‌کار می‌رود.
تبلیغات

ZTE Axon 20 نخستین گوشی هوشمند دنیا بود که در زیر صفحه‌نمایش خود از دوربین سلفی استفاده می‌کرد؛ بااین‌حال کیفیت تصویر دوربین سلفی درون‌صفحه‌ای گوشی زد تی ای چنگی به‌دل نمی‌زد. براساس گزارش خبرگزاری GSMArena، زد تی ای موفق شده است فناوری دوربین زیر نمایشگر را بهبود بخشد و از آن در گوشی جدیدش استفاده خواهد کرد.

گفته می‌شود گوشی Axon 30 Pro 5G قرار است با نسل جدید دوربین زیر نمایشگر زد تی ای در نمایشگاه MWC Shanghai رونمایی شود. نی فی، رئیس بخش دستگاه‌های موبایلی در زد تی ای، اخیرا تصویری در حساب شخصی‌اش در شبکه‌ی اجتماعی ویبو منتشر کرده است تا نشان دهد نسخه‌ی جدید فناوری دوربین زیر نمایشگر این شرکت بهتر از قبل عمل می‌کند. 

تصویر بالا نه‌تنها به بهبود کیفیت تصویر اشاره می‌کند؛ بلکه نشان می‌دهد بخشی از پنل که دوربین سلفی در زیر آن قرار گرفته، بسیار بهتر از نسل قبل تصویر را نشان می‌دهد و در این زمینه دچار مشکل نمی‌شود. نسل اول پنل را شرکت ویژناکس (Visinox) تولید کرده است و انتظار داریم پنل دوم نیز ساخت همین شرکت باشد. امیدواریم ZTE به‌زودی بگوید چگونه توانسته با مشکل اصلی یعنی رساندن نور کافی به حسگر دست‌و‌پنجه نرم کند. 

تصویر اصلی مقاله گوشی ZTE Axon 20 5G را نشان می‌دهد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات