ZTE دومین نسل دوربین سلفی زیر صفحه‌ نمایش را در MWC معرفی می‌کند

یک‌شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مدیر بخش موبایل ZTE در ویبو نوشت این شرکت نسل دوم دوربین سلفی زیر صفحه ‌نمایش را در MWC شانگهای معرفی می‌کند.
تبلیغات

ZTE اولین شرکتی بود که گوشی هوشمندی با برخورداری از دوربین سلفی زیر صفحه‌نمایش به بازار عرضه کرد. این محصول که اکسون ۲۰ مدل 5G نام داردُ دستاوردی بزرگ برای ZTE محسوب می‌شود؛ اما عملکرد بد آن باعث شده است حاشیه‌های فراوانی به همراه داشته باشد. در واقع بنچمارک DXOMARK با بررسی اکسون ۲۰ مدل 5G، به دوربین سلفی آن امتیاز ۲۶ داد که بسیار کم محسوب می‌شود.

نی فی، مدیر بخش موبایل ZTE، در صفحهٔ شخصی ویبوی خود اعلام کرده است که این شرکت در MWC شانگهای حضور خواهد داشت و نسل دوم دوربین سلفی زیر صفحه‌نمایش را معرفی خواهد کرد. MWC شانگهای همان‌طور که از نام آن مشخص است در شانگهای چین برگزار می‌شود و انتظار می‌رود بسیاری از شرکت‌های مهم چین محصولات و دستاوردهای خود را در آن معرفی کنند.

GSMArena گزارش می‌دهد که زمان برگزاری MWC شانگهای از ۲۳ فوریه (۵ اسفند) تا ۲۵ فوریه (۷ اسفند) خواهد بود و گفته می‌شود ZTE می‌خواهد از گوشی هوشمندی به نام اکسون ۳۰ پرو رونمایی کند. نی فی توضیح می‌دهد که تکنولوژی‌های قابل توجهی همراه‌با اکسون ۳۰ پرو معرفی خواهند شد که یکی از آن‌ها برای اسکن چهرهٔ کاربر استفاده می‌شود. 

تیزر نسل دوم دوربین سلفی پنهان شده در پشت نمایشگر ZTE

ZTE توجه ویژه‌ای به اکسون ۳۰ پرو دارد؛ زیرا پرچم‌دار سال ۲۰۲۱ این شرکت محسوب می‌شود. به همین علت، شرکت چینی تلاش کرده است ویژگی‌های در خور توجهی از جمله حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی S5KGND سامسونگ را به اکسون ۳۰ پرو اضافه کند. اما شکست اکسون ۲۰ مدل 5G در زمینه‌های مختلف از جمله دوربین زیر صفحه‌نمایش، می‌تواند استقبال از اکسون ۳۰ پرو را تا حد بسیاری تحت تأثیر قرار بدهد.

از دیگر ویژگی‌های اکسون ۳۰ پرو می‌توان به تراشهٔ توانمند اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام اشاره کرد؛ تراشه‌ای که در بسیاری از پرچم‌داران شرکت‌های مطرح استفاده می‌شود. در هر صورت باید صبر کرد و دید آیا ZTE توانسته است از مشکلات دوربین زیر صفحه‌نمایش اکسون ۲۰ مدل 5G درس بگیرد یا خیر. نسل دوم این فناوری در حالتی معرفی خواهد شد که بسیاری از شرکت‌ها از جمله سامسونگ، شیائومی و هواوی از معرفی گوشی هوشمند با دوربین سلفی زیر صفحه‌نمایش صرف‌نظر کرده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات