سامسونگ در انتظار فروش بالای خانواده گلکسی اس 21 نیست

چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
گزارش‌های منتشرشده از انتظار نسبتا پایین سامسونگ در مورد فروش خانواده‌ی گلکسی اس 21 خبر می‌دهد.
تبلیغات

سامسونگ یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های تولیدکننده گوشی هوشمند است که هر ساله با معرفی گوشی‌های پرچم‌دار توجه افراد بسیاری را جلب می‌کند. این شرکت تاکنون مدل‌های زیادی به خانواده پرچم‌داران خود اضافه کرده و آخرین سری معرفی‌شده،Galaxy S21 است.

براساس گزارش Android Authority، خانواده سامسونگ گلکسی اس 21 پرچم‌داران فوق‌العاده‌ای ارائه می‌دهد؛ قیمت مدل معمولی این خانواده به ۸۰۰ دلار کاهش یافته است و نسخه‌ی اولترای آن به‌روزرسانی‌های عظیمی دریافت می‌کند.

شاید فکر کنید کاهش قیمت منجر به فروش بیشتر می‌شود؛ اما The Elec گزارش داده است که سامسونگ تخمین محافظه‌کارانه‌ای برای فروش خانواده گلکسی اس 21 در سال ۲۰۲۱ ارائه کرده است. به ادعای این رسانه‌ی خبری کره‌ای، سامسونگ تخمین زده است که در سال جاری میلادی ۲۶ میلیون دستگاه گلکسی اس 21 به فروش می‌رساند.

نکته جالب اینجا است که سامسونگ از فروش بالای گلکسی اس 20 در سال ۲۰۲۰،  آن‌چنان خشنود نبود. گزارش شده است که دلیل تخمین محافظه‌کارانه‌ی این شرکت برای محصول جدید خود در سال جاری میلادی، تأثیر شیوع ویروس کرونا بر عملکرد فروشگاه‌های فیزیکی است.

براساس این تخمین، ۱۰ میلیون دستگاه از نسخه‌ی پایه‌ی گلکسی اس 21 به فروش خواهد رسید؛ یعنی ۴۰ درصد از فروش کلی به این دستگاه اختصاص داده می‌شود. این در حالی است که گفته می‌شود هر کدام از مدل‌های گلکسی اس 21 پلاس و اس 21 اولترا می‌تواند ۸ میلیون دستگاه به فروش برسد؛ این بدان معنا است که ۶۰ درصد فروش محصولات سامسونگ از طریق این دو گوشی هوشمند انجام خواهد شد که هر کدام ۳۰ درصد در آن سهیم است. عده‌ای معتقد هستند که سامسونگ نسبت به سال گذشته به فروش نسخه‌ی اولترا بیشتر امید دارد و به همین دلیل برآورد خود را افزایش داده است؛ ظاهرا غول فناوری کره‌ای سال گذشته تقاضا برای S20 Ultra را دست ‌کم گرفته بود.

به هر حال، خوشحالیم که سامسونگ به ترند افزایش قیمت پرچم‌داران در ۲۰۲۱ توجهی نکرده‌ است. امیدواریم این شرکت از اهداف تجاری خود فراتر برود.

نظر شما کاربران زومیت درباره‌ی خانواده گلکسی اس 21 چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات