ال‌جی فعلا به فکر خارج‌شدن از حوزه ساخت موبایل نیست

شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
ال‌جی گزارش‌های منتشرشده درباره خروج این شرکت از حوزه ساخت موبایل را رد کرد.
تبلیغات

بخش موبایل شرکت ال‌جی سال‌ها است که با ضرر مواجه شده است و درحالی‌که محصولات خوبی هم تولید می‌کند، نمی‌تواند نظر مردم را به‌خود جلب کند. درواقع، گوشی‌های ال‌جی در نگاه عموم مردم جایگاه مناسبی ندارند؛ به‌همین‌دلیل، خیلی‌ها فکر کنند ال‌جی کم‌کم فعالیت در حوزه موبایل را متوقف می‌کند.

به‌گزارش وب‌سایت AndroidCentral به‌نقل از جدیدترین گزارش وب‌سایت کره‌ای The Elec‌، کسب‌وکار موبایل شرکت ال‌جی همچنان روزهای سختی را پشت‌سر می‌گذارد و همچنان ضرر می‌دهد؛ اما در بخشی از این گزارش گفته شده بود ال‌جی قصد دارد کسب‌وکار موبایلش را بفروشد؛ حتی زمان این اقدام ۲۶ ژانویه ذکر شده بود.

شرکت ال‌جی به گزارش منتشر‌شده واکنش نشان داده و اعلام کرده است این گزارش اصلا درست نیست و بیشتر شبیه شایعه و حدس‌و‌گمان است. با‌این‌حساب، ال‌جی به فکر فروش بخش موبایل خود نیست و همچنان به فعالیتش ادامه می‌دهد و حتی قصد دارد سهم بازار بیشتری هم کسب کند. این شرکت کره‌ای با ساخت محصولاتی مانند ولوت می‌خواهد با محصولات سایر شرکت‌ها رقابت کند. بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که ال‌جی در نمایشگاه CES 2021 گوشی رول‌شدنی‌اش را رونمایی کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات