تصاویر مدل آزمایشی گوشی تاشدنی شیائومی فاش شد

شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
روز گذشته تصاویر پروتوتایپ گوشی تاشدنی شیائومی منتشر شد که آن را در دست فردی ناشناس نشان می‌دهند.
تبلیغات

 سامسونگ، هواوی و موتورولا تا این لحظه چند گوشی تاشدنی راهی بازار کرده‌اند و به نظر می‌رسد شیائومی هم قصد دارد چنین محصولی راهی بازار کند. به گزارش GSMArena، دیروز تصاویری از مدل آزمایشی گوشی تاشدنی شیائومی فاش شده است که این محصول را در دست فردی ناشناس نشان می‌دهند. با توجه ‌به این تصاویر، پروتوتایپ گوشی تاشدنی شیائومی به MIUI 12 مجهز شده است.

گوشی تاشدنی شیائومی با MIUI 12
گوشی تاشدنی شیائومی

از ظاهر این گوشی مشخص است که طراحی آن نهایی نشده و هنوز مرحله تولید قرار دارد؛ اما احتمالا مراحل آخر تولید را پشت ‌سر می‌گذارد و به‌زودی شاهد معرفی رسمی آن خواهیم بود.

گوشی تاشوی شیائونی

تصاویر منتشرشده تنها به این موضوع اشاره می‌کنند که پروتوتایپ گوشی تاشدنی شیائومی از MIUI 12 بهره می‌برد و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد. دوربین سلفی این گوشی دیده نمی‌شود؛ اما این تصاویر به محل قرار گرفتن دکمه پاور و دکمه‌های تنظیم صدا اشاره می‌کنند.

این اولین ‌باری نیست که درباره گوشی تاشدنی شیائومی می‌شنویم. در ماه دسامبر سال ۲۰۲۰ شایعات به این موضوع اشاره کردند که گوشی تاشدنی این شرکت در سال ۲۰۲۱ راهی بازار می‌شود. در سال ۲۰۲۱ شرکت‌هایی مانند اوپو، ویوو و حتی گوگل چنین محصولی خواهند ساخت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات