ردمی 8 و ردمی 8A و ردمی 7A آپدیت MIUI 12 را دریافت کردند

یک‌شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
شیائومی اعلام کرد به‌روزرسانی MIUI 12 برای گوشی‌های ردمی 8 و ردمی 8A و ردمی 7A دردسترس قرار گرفته است؛ البته تنها ردمی 8 نسخه‌ی نهایی MIUI 12 را دریافت می‌کند.
تبلیغات

شرکت‌های تولیدکننده‌ی گوشی‌های اندرویدی در سال‌های اخیر مانور بیشتری روی پشتیبانی نرم‌افزاری از دستگاه‌ها داده‌اند و شیائومی در این زمینه عملکرد موفقی از خود نشان داده است. این شرکت چینی گاهی اوقات حتی گوشی‌های نسبتا ارزان و قدیمی خود را نیز به‌روزرسانی می‌کند تا کاربران این دستگاه‌ها به قابلیت‌های جدید رابط کاربری MIUI و به‌روزرسانی‌های جدید امنیتی دسترسی پیدا کنند.

براساس گزارش خبرگزاری GSMArena، اغلب گوشی‌های شیائومی حتی درصورتی‌که نسخه‌ی جدید اندروید را دریافت نکنند، به قابلیت‌های جدید MIUI مجهز می‌شوند. در همین زمینه، شیائومی اعلام کرده است نسخه‌ی جدید MIUI برای گوشی‌های ردمی 8 و ردمی 8A و ردمی 7A دردسترس قرار می‌گیرد. 

به‌روزرسانی MIUI 12 گوشی ردمی 8 روی مدل‌های گلوبال و EEA و روسیه‌ی این گوشی منتشر شده است و به‌روزرسانی MIUI 12 گوشی ردمی 8A روی مدل‌های چین و EEA دردسترس قرار دارد. شیائومی این نسخه از به‌روزرسانی را «بتای پایدار» خطاب می‌کند. البته ردمی 8 نسخه‌ی نهایی MIUI 12 را دریافت کرده است. در همین حین در هند، ردمی 7A نسخه‌ی بتای پایدار به‌روزرسانی MIUI 12 را دریافت می‌کند. 

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی انتشار MIUI 12 روی ردمی 8 و ردمی 8A و ردمی 7A چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات