تصاویر واقعی HTC دیزایر 21 پرو 5G فاش شد

جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
انتظار می‌رود HTC دیزایر ۲۱ پرو نسخه 5G را طی ماه‌های آینده معرفی و روانه بازار کند.
تبلیغات

در سال ۲۰۲۱ شرکت تایوانی HTC تنها دو گوشی هوشمند به علاقه‌مندان معرفی کرد. چنین امری در حالی رقم می‌خورد که برخی شرکت‌ها مانند سامسونگ، هواوی و شیائومی برای رده‌های مختلف سخت‌افزاری، محصولات متفاوتی به بازار ارائه کرده‌اند.

به نظر می‌رسد شرایط در سال ۲۰۲۱ کمی متفاوت خواهد بود؛ بر اساس گزارش GSMArena، در اوایل سال ۲۰۲۱ محصولی از HTC با نام دیزایر ۲۱ پرو نسخه 5G عرضه می‌شود. این محصول از سخت‌افزار میان‌رده استفاده می‌کند و ظاهری تقریبا متفاوت با گوشی‌های هوشمند پیشین شرکت تایوانی دارد.

در گزارش، تعدادی تصویر واقعی از نماهای مختلف دیزایر ۲۱ پرو نسخه 5G ارائه می‌شود تا کمی با محصول معرفی‌نشده‌ی شرکت تایوانی آشنا شویم. این گوشی هوشمند HTC با شماره مدل 2AQAG100، مبتنی بر اندروید ۱۰ خواهد بود؛ سیستم‌عاملی که در اکثر محصولات جدید با اندروید ۱۱ جایگزین شده است.

شرکت‌های سازنده گوشی هوشمند برای فروش هرچه بهتر محصولات بالارده، آن‌ها را همراه‌با آخرین نسخه از سیستم‌عامل به بازار عرضه می‌کنند و برای مدل‌های میان‌رده از نسخه قدیمی‌تر استفاده می‌شود. در هر صورت، اقدام شرکت HTC امکان دارد با استقبال خریداران مواجه نشود؛ زیرا دیزایر ۲۱ پرو نسخه 5G تنها گوشی هوشمندی است که HTC به‌زودی معرفی می‌کند.

در تصاویر می‌توان نسخه‌ای از دیزایر ۲۱ پرو نسخه 5G را در رنگ‌ سبز مشاهده کرد. دوربین سلفی آن در حفره‌ای بالای صفحه‌نمایش قرار گرفته و برای پنل پشتی، ماژول دوربین چهارگانه در نظر گرفته شده است. متأسفانه مشخصات کامل سخت‌افزار در نظر گرفته‌شده برای دوربین‌ها را در اختیار نداریم؛ اما انتظار می‌رود دوربین اصلی از حسگری با رزولوشن ۴۸ مگاپیکسل برخوردار باشد.

از دیگر ویژگی‌هایی که در تصاویر به چشم می‌خورد قرارگیری حسگر اثر انگشت در لبه گوشی هوشمند است. با توجه به انعکاس نور در صفحه‌نمایش، می‌توان انتظار داشت HTC برای این محصول از پنل IPS LCD استفاده کرده است. در هر صورت تا زمان رونمایی دیزایر ۲۱ پرو نسخه 5G باید صبر کرد و دید شرکت تایوانی چه برنامه‌هایی دارد.

نمای دوربین  گوشی دیزایر 21 پرو نسخه 5G
نمای پنل جلو  گوشی دیزایر 21 پرو نسخه 5G
نمای دوربین اصلی  گوشی دیزایر 21 پرو نسخه 5G
نمای پنل پشت گوشی دیزایر 21 پرو نسخه 5G
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات