وان پلاس 9 پرو از فناوری شارژ بی‌سیم ۴۵ واتی بهره خواهد برد

سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
براساس گزارش‌های جدید، وان‌پلاس 9 پرو علاوه‌بر شارژ بی‌سیم ۴۵ واتی، ممکن است از فناوری شارژ معکوس نیز برخوردار باشد.
تبلیغات

رسانه خبری معتبر TheVerge گزارشی منتشر و در آن، به برخی از شایعات درباره پرچم‌دار نسل بعدی وان‌‌پلاس اشاره کرده است. گویا وان‌پلاس می‌خواهد علاوه‌بر شارژ بی‌سیم ۴۵ واتی، ویژگی شارژ معکوس را نیز به وان‌پلاس ۹ پرو اضافه کند تا امکان شارژ لوازم جانبی کاربر، ازجمله هدست‌های بی‌سیم نیز فراهم شود.

وان‌پلاس ۸ پرو اولین گوشی هوشمند وان‌پلاس بود که شارژ بی‌سیم را دراختیار کاربران ارائه می‌داد؛ اما برخلاف وان‌پلاس ۸ پرو، مدل ۹ پرو از شارژ فناوری ۴۵ واتی به‌جای ۳۰ واتی استفاده خواهد کرد. چنین اقدامی به وان‌پلاس ۹ پرو اجازه می‌دهد درمقایسه‌با مدل پیشین، سریع‌تر شارژ شود. در وان‌پلاس ۸ پرو، تنها به ۳۰ دقیقه شارژ بی‌سیم نیاز است تا ۵۰ درصد از ظرفیت باتری شارژ شود.

علاوه‌براین، حدس‌هایی زده می‌شود که وان‌پلاس ۹ پرو درکنار شارژ بی‌سیم ۴۵ واتی، از شارژ با‌سیم ۶۵ واتی برخوردار خواهد بود. درکنار ویژگی‌هایی ازجمله دوربین و صفحه‌نمایش و نرم‌افزار، فناوری شارژ نیز اهمیت فراوانی دارد. درواقع، برخورداری گوشی هوشمند از فناوری شارژ سریع می‌تواند تأثیر مستقیمی بر تجربه کاربرانی بگذارد که بیشتر وقتشان را برای استفاده از تلفن هوشمند صرف می‌کنند.

علاوه‌بر برخورداری از شارژ بی‌سیم ۴۵ واتی، وان‌پلاس ۹ پرو اولین محصول این شرکت چینی خواهد بود که به شارژ معکوس مجهز می‌شود. در‌حال‌حاضر، برخی از پرچم‌داران موجود در بازار از این ویژگی برخوردار هستند که می‌توان به پیکسل ۵ گوگل یا مدل‌های مختلف سری گلکسی اس ۲۰ سامسونگ اشاره کرد.

متأسفانه اطلاعات بسیار کمی از وان‌پلاس ۹ پرو دراختیار داریم؛ اما انتظار می‌رود به‌مرور‌زمان و با نزدیک‌تر‌شدن به روز رونمایی محصولات جدید وان‌پلاس، اطلاعات بیشتری از جدیدترین دستاوردهای شرکت چینی منتشر شود. بااین‌حال، اطلاع داریم وان‌پلاس ۹ به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام و صفحه‌نمایشی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد بود.

برای باتری نیز وان‌پلاس گویا قصد دارد باتری ۴،۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی را در پرچم‌دار جدیدش استفاده کند. در‌کنار وان‌پلاس ۹ پرو، نسخه استاندارد آن نیز به بازار عرضه می‌شود؛ اما هنوز مشخص نیست ویژگی شارژ معکوس و شارژ بی‌سیم ۴۵ واتی فقط به نسخه پرو مختص خواهد بود یا هر دو نسخه از این ویژگی‌ها استفاده خواهند کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات