وان پلاس فهرست گوشی‌های دریافت‌کننده Oxygen OS 11 را منتشر کرد

سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
وان ‌پلاس در نظر دارد زمان انتشار نسخه نهایی رابط کاربری Oxygen OS 11 برای محصولات خود را پس از پایان مراحل نسخه آزمایشی اعلام کند.
تبلیغات

پس از انتشار سیستم‌عامل اندروید ۱۱ بسیاری از شرکت‌های سازنده گوشی هوشمند و تبلت، برنامه‌ی انتشار آپدیت جدیدترین سیستم‌عامل گوگل روی محصولات را در اختیار علاقه‌مندان قرار دادند. در این بین، وان‌پلاس از اولین شرکت‌هایی بود که نسخه آزمایشی از اندروید ۱۱ را برای پرچم‌داران خود منتشر کرد و حال به ‌نظر می‌رسد زمان آن فرا رسیده است که محصولات بیشتری از این شرکت چینی، اندروید ۱۱ را در کنار رابط کاربری Oxygen OS 11 دریافت کنند.

GSMArena در گزارشی اشاره می‌کند که وان‌پلاس نورد هفته آینده نسخه بتای رابط کاربری Oxygen OS 11 را دریافت خواهد کرد و اگر برنامه‌های وان‌پلاس با خللی مواجه نشوند، نسخه نهایی آپدیت در اختیار عموم قرار خواهد گرفت. پس از وان‌پلاس نورد، نوبت به وان‌پلاس ۷ و 7T می‌رسد؛ اما شرکت چینی باید مشکلات خود با رمزگشایی داده‌ها در تراشه کوالکام را برطرف کند.

در ادامه برنامه‌های وان‌پلاس محصولاتی از جمله وان‌پلاس ۶ و وان‌پلاس 6T به همراه دو گوشی هوشمند اقتصادی وان‌پلاس نورد ۱۰ و نورد ۱۰۰ میزبان رابط کاربری Oxygen OS 11 به همراه اندروید ۱۱ خواهند شد. وان‌پلاس تاریخ دقیق انتشار آپدیت‌های مورد نظر را اعلام نکرده است و به نظر می‌رسد توضیحات بیشتر در این زمینه پس از اتمام مراحل انتشار نسخه آزمایشی ارائه خواهد شد.

شرکت چینی در نظر دارد انتشار نسخه آزمایشی با موفقیت به پایان برسد و ایرادات احتمالی پس از شناسایی، برطرف شوند. در حال حاضر وان‌پلاس ۸، وان‌پلاس ۸ پرو و وان‌پلاس 8T به رابط کاربری Oxygen OS 11 و اندروید ۱۱ مجهز هستند و به‌صورت ماهانه پچ‌ امنیتی دریافت می‌کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات