ویوو IQOO 7 با صفحه‌نمایش حساس به فشار عرضه می‌شود

دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
گوشی هوشمند ویوو IQOO 7 با صفحه‌نمایشی مجهز به نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و حساس به فشار روانه‌ی بازار خواهد شد.
تبلیغات

انتظار می‌رود ۱۱ ژانویه ۲۰۲۱ (۲۲ دی ۹۹) ویوو گوشی هوشمند IQOO7 را رسما معرفی کند؛ محصولی که گویا امکانات و ویژگی‌های درخور‌توجهی دارد. طبق گزارش رسانه‌ی معتبر GSMArena، ویوو برای محصول جدیدش از صفحه‌نمایشی با ویژگی حساس به فشار و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده خواهد کرد که گزینه‌ای ایدئال برای تجربه بازی‌های اندرویدی به‌شمار می‌رود.

تاکنون، تصاویری نیز از ویوو IQOO 7 در فضای مجازی منتشر شده که به‌لطف آن‌ها می‌توانیم با محصول جدید شرکت چینی بیشتر آشنا شویم. در تصاویر به رنگ‌بندی گوشی هوشمند جدید ویوو نیز اشاره شده است و می‌توان انتظار داشت ویوو IQOO 7 حداقل در سه رنگ مشکی و سفید و‌ آبی روانه‌ی بازار شود.

ازنظر مشخصات سخت‌افزاری ویوو IQOO 7 به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز است. این تراشه جدیدترین پرچم‌دار شرکت کوالکام محسوب می‌شود و از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ حدودا ۱۰ تا ۱۵ درصد قدرتمندتر است. از دیگر مشخصات احتمالی ویوو IQOO 7 می‌توان به صفحه‌نمایش OLED، دوربین سه‌گانه، برخورداری از شارژ سریع ۱۲۰ وات و حافظه‌ی رم از نوع LPDDR5 و حافظه‌ی ذخیره‌سازی از نوع UFS 3.1 اشاره کرد.

رنگبندی ویوو iqoo7

ظرفیت حافظه‌ی رم و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ویوو IQOO 7 مشخص نیست؛ اما انتظار می‌رود در روزهای آینده با معرفی آن بسیاری از مشخصات سخت‌افزاری‌اش مشخص شود. درباره‌ی ویژگی صفحه‌نمایش حساس به فشار ویوو IQOO 7 گفته می‌شود شرکت چینی برای این فناوری نام مانستر تاچ (Monster Touch) را برگزیده و گویا فقط دو قسمت از صفحه (سمت چپ و راست نمایشگر) دربرابر فشار واکنش نشان می‌دهند.

گویا هدف ویوو ارائه‌ی تجربه‌ی بهتر در اجرای بازی‌های اندرویدی است؛ بااین‌حال تا زمان انتشار اطلاعات رسمی ویوو IQOO 7 باید صبر کرد و دید شرکت چینی چه برنامه‌هایی برای پرچم‌دار سال ۲۰۲۱ خود دارد. گفته می‌شود مدل سفید رنگ ویوو IQOO 7 از نواری به رنگ آبی و قرمز شبیه طرح سری M خودرو‌های BMW برخوردار است.

صفحه نمایش حساس به فشار ویوو iqoo7
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات