بنچمارک آنر وی 40 برخورداری آن از تراشه دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس را تأیید می‌کند

چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
آنر وی 40 علاوه‌بر برخورداری از تراشه‌ی دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس، به صفحه‌نمایشی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی مجهز است.
تبلیغات

پس از تأیید اخباری مبنی‌بر جدا‌شدن برند آنر از شرکت هواوی‌، مدیر برند آنر اعلام کرد به‌زودی گوشی هوشمندی با اتمام روند انتقال امتیازهای این شرکت به مجموعه‌ی جدید روانه بازار خواهد شد. از نگاه بسیاری از رسانه‌ها، محصول مدنظر آنر وی ۴۰ نام دارد که چندی پیش، توانست تأییدیه‌ی سازمان 3C را دریافت کند و حال بنچمارکی نیز از آن منتشر شده است.

در بنچمارکی که myfixguide منتشر کرده است، مشخص می‌شود محصول جدید آنر از تراشه‌ی دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس مدیاتک استفاده می‌کند. این تراشه از پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G77 MC9 برخوردار است و از نظر توان محاسباتی، یکی از تراشه‌های قدرتمند مدیاتک به‌حساب می‌آید.

بنچمارک مدنظر توان آنر وی ۴۰ در اجرای بازی‌ها را می‌آزماید و آن را افشاگر چینی منتشر کرده است. شماره‌مدل محصول جدید آنر NWE-AN10 است. دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس، تراشه‌ی پرچم‌دار شرکت مدیاتک، با لیتوگرافی هفت‌نانومتری تولید شده و از پردازنده‌ای هشت‌هسته‌ای با فرکانس ۲/۶ گیگاهرتز برخوردار است.

در بنچمارک مذکور، مشخص شده است آنر وی ۴۰ می‌تواند بازی PUBG را روی ۹۰ فریم‌بر‌ثانیه اجرا کند. در طول آزمایش نیز، میزان پایداری دستگاه ۹۵ درصد بوده است؛ یعنی در ۹۵ درصد مواقع، آنر وی ۴۰ بازی را بدون افت نرخ فریم می‌تواند اجرا کند. علاوه‌براین، آنر وی ۴۰ به صفحه‌نمایشی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی مجهز است.

در‌حال‌حاضر، می‌دانیم آنر وی ۴۰ از همان فناوری شارژ سریع ۶۶ واتی سری میت ۴۰ و نوا ۸ استفاده می‌کند. همچنین، صفحه‌نمایشی ۶/۷۲ اینچی با رزولوشن ۲،۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل برای آن در نظر گرفته شده است. دانستن نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی نیز باعث شده است اطلاعات بیشتری از محصول جدید این برند چینی بدانیم.

انتظار می‌رود آنر وی ۴۰ نسخه پرو نیز داشته باشد و هر دو مدل از ماژول دوربین سه‌گانه با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بهره‌مند باشند. در برخی از گزارش‌ها اشاره شده است مدل دیگری نیز از سری وی ۴۰ به نام آنر وی ۴۰ پرو پلاس وجود دارد، با این تفاوت که به‌جای تراشه‌ی دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس از تراشه‌ی کرین ۹۰۰۰ استفاده می‌کند. درصورت صحت شایعه‌ها، سری آنر وی ۴۰ ماه آینده معرفی خواهد شد. 

بنچمارک آنر وی 40
بنچمارک آنر وی 40

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی مشخصات سخت‌افزاری آنر وی ۴۰ چیست؟ آیا محصول جدید آنر ارزش خرید بسیاری خواهد داشت؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات