نمایشگر آنر V40 سریع‌ترین نرخ نمونه‌برداری لمسی را خواهد داشت

جمعه ۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
گفته می‌شود که صفحه‌نمایش آنر V40 نرخ نمونه‌برداری لمسی فراتر از ۲۷۰ هرتز را به کاربران ارائه خواهد داد.
تبلیغات

پس از اینکه برند آنر از هواوی جدا شد، مدیر برند چینی اعلام کرد که به‌زودی محصول جدیدی از آنر روانه بازار می‌شود. بااین‌حال، مشخص نیست که نام گوشی هوشمند شرکت چینی چه خواهد بود و در چه زمانی روانه‌ی بازار خواهد شد.

براساس گزارش‌های اخیر، دستگاه پرچم‌دار آنر با نام احتمالی آنر V40 از نمایشگری با سریع‌ترین نرخ نمونه‌برداری در میان تمام گوشی‌های هوشمند بهره خواهد برد. تصویر منتسب به آنر V40 عملکرد صفحه‌نمایش آن را در کنار مدلی با نرخ نمونه‌برداری لمسی ۱۸۰ هرتزی را به نمایش می‌گذارد.

نرخ نمونه برداری لمسی آنر وی 40

در تصویر به وضوح می‌توان برتری صفحه‌نمایش مورد استفاده در آنر وی ۴۰ درمقایسه‌با صفحه‌نمایش دیگر را مشاهده کرد. صفحه‌نمایش آنر وی ۴۰ از نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۷۰ هرتزی یا حتی بیشتر از آن استفاده می‌کند. در حال حاضر محصولاتی ازجمله ایسوس ROG Phone 3 و شیائومی بلک شارک ۳ با پنل LED قادر به ارائه نرخ نمونه‌برداری ۲۷۰ هرتزی هستند؛ اما گفته می‌شود که آنر وی ۴۰ نرخی بالاتر از دو محصول ذکرشده ارائه خواهد داد.

در گزارش‌های جدید به موارد دیگری ازجمله برتری صفحه‌نمایش آنر وی ۴۰ درمقایسه‌با مدل‌های موجود برای ارائه‌ی حداکثر میزان روشنایی نیز اشاره می‌شود. بااین‌حال تا زمان رونمایی محصول جدید برند آنر باید صبر کرد و دید که آنر V40 چه ویژگی‌هایی دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات