گلکسی M12 سامسونگ در وب‌سایت FCC فهرست شد

شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
فهرست مشخصات گلکسی M12 سامسونگ در وب‌سایت رسمی FCC نشان می‌دهد که محصول شرکت کره‌ای باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت دارد.
تبلیغات

با توجه به گزارش‌های پیشین، انتظار می‌رفت گلکسی M12 سامسونگ باتری با ظرفیت ۷ هزار میلی‌آمپر ساعت داشته باشد؛ اما اطلاعات ثبت‌شده در وب‌سایت رسمی سازمان FCC این موضوع را تکذیب می‌کند.

اخیرا وب‌سایت FCC فهرست محصولاتی را منتشر کرده است که مورد تأیید قرار گرفته‌اند. در میان گوشی‌های هوشمندی که اجازه عرضه در بازار ایالات متحده خواهند داشت، محصولی از سامسونگ با شماره مدل SM-M127F/DS به چشم می‌خورد که در حقیقت گلکسی M12 است.

بآنچه نظرمان را به خود جلب کرده، قرار گرفتن کد EB-BM207ABY در مقابل محصول معرفی‌نشده‌ی سامسونگ است که درواقع به برخورداری آن از باتری با ظرفیت ۶ هزار میلی‌آمپر ساعت اشاره می‌کند. به همین علت می‌توان در نظر گرفت که گزارش‌های پیشین فاقد اعتبار هستند و گوشی هوشمند میان‌رده سامسونگ با باتری ۷ هزار میلی‌آمپر ساعت روانه بازار نخواهد شد.

گلکسی ام 12 سامسونگ در فهرست سازمان FCC

متأسفانه اطلاعات موجود در وب‌سایت FCC تمامی مشخصات سخت‌افزاری گلکسی M12 را آشکار نمی‌سازد؛ اما اخیرا بنچمارکی از محصول جدید سامسونگ در دیتابیس گیک‌بنچ ثبت شده است که از برخورداری گلکسی ام ۱۲ از تراشه اگزینوس ۸۵۰ و سیستم‌عامل اندروید ۱۱ خبر می‌دهد.

گلکسی ام ۱۲ دارای ۳ گیگابایت حافظه رم است که البته می‌توان حدس زد شرکت کره‌ای محصول خود را با گزینه‌های دیگر نیز عرضه کند. تصاویر رندری که از تلفن هوشمند جدید سامسونگ منتشر شده است، برخورداری گلکسی ام ۱۲ از ماژول چهارگانه دوربین در پنل پشتی و بریدگی در بالای صفحه‌نمایش برای قرار گرفتن دوربین سلفی را نشان می‌دهد.

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری گلکسی M12 می‌توان به جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری و درگاه USB-C در لبه‌ی پایینی بدنه و حسگر اثر انگشت در لبه‌ی کناری آن اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات