مشخصات دوربین استفاده‌شده در گلکسی A72 فاش شد

پنج‌شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
باتوجه‌به اطلاعات منتشر‌شده در فضای مجازی، گلکسی A72 مدل 5G از ماژول دوربین چهارگانه با حسگر اصلی ۶۴ مگاپیکسلی برخوردار است.
تبلیغات

تصاویر رندرشده از گلکسی A72 مدل 5G سامسونگ مشخص کرد که محصول جدید شرکت کره‌ای از دوربینی چهارگانه در پنل پشتی خود استفاده می‌کند. بااین‌حال، به جزئیات سخت‌افزاری ماژول چهارگانه دوربین و حسگرهای آن اشاره‌ای نشده بود.

حال، گزارشی منتشر شده که ویژگی‌های ماژول چهارگانه دوربین اصلی گلکسی A72 مدل 5G را فاش می‌کند. طبق اطلاعات به‌دست‌آمده، محصول معرفی‌نشده‌ی سامسونگ از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکلسی، دوربین ۵ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر ماکرو و دوربین ۵ مگاپیکسلی عمق‌سنج استفاده می‌کند.

شماره‌مدل این گوشی SM-A726B و شماره‌مدل مدل 4G آن نیز SM-A725F است. انتظار می‌رود مدل 4G با قیمتی بین ۴۵۰ تا ۵۰۰ یورو و مدل 5G نیز با قیمتی بین ۵۵۰ تا ۶۰۰ یورو روانه‌ی بازار شود. در هیچ‌یک از گزارش‌ها مشخص نشده است آیا ازنظر سخت‌افزاری میان دو مدل 4G و 5G گلکسی A72 تفاوتی وجود خواهد داشت یا خیر. بااین‌حال، مدل 5G محصول معرفی‌نشده‌ی سامسونگ احتمالا از صفحه‌نمایشی ۶/۷ اینچی استفاده می‌کند که با حسگر اسکنر اثرانگشت ادغام شده است.

اصولا فناوری حسگر اسکنر اثرانگشت ادغام‌شده با صفحه‌نمایش ویژگی بود که در پرچم‌داران مشاهده می‌کردیم؛ اما به‌نظر می‌رسد در سال ۲۰۲۱ ترندها تغییر خواهد کرد و ویژگی‌هایی ازجمله ویژگی ذکرشده به محصولات میان‌رده و میان‌رده پریمیوم خواهد آمد. باید در نظر گرفت که پس از سری گلکسی اس و نوت، سری گلکسی A از محصولات مهم و پرفروش سامسونگ محسوب می‌شود. درپایان، باید اشاره کنیم که ضخامت گلکسی A72 احتمالا ۸/۱ میلی‌متر خواهد بود؛ البته با درنظر‌گرفتن برآمدگی دوربین به ۹/۹ میلی‌متر خواهد رسید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات