نوکیا سی ۱ پلاس با اندروید ۱۰ معرفی شد

سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
نوکیا C1 Plus با اندروید ۱۰ نسخه گو معرفی شد. این گوشی یک گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد.
تبلیغات

HMD Global عضو جدید گوشی‌های سری سی را معرفی کرد. این تلفن همراه که سی ۱ پلاس نام دارد، در کنار سی ۱ و سی ۲ قرار می‌گیرد. همان‌طور که از نام این گوشی مشخص است، سی ۱ پلاس در مقایسه با سی ۱ تفاوت‌هایی دارد. البته اندازه صفحه‌نمایش هر دو گوشی ۵٫۴۵ اینچ است.

سی ۱ پلاس با اندروید ۱۰ نسخه گو راهی بازار شده است و از شبکه 4G پشتیبانی می‌کند. این گوشی تا قبل از به پایان رسیدن سال ۲۰۲۰ با قیمت ۶۹ دلار راهی بازار می‌شود. HMD Global اعلام کرد که سی ۱ پلاس ارزان‌ترین گوشی 4G حال حاضر خواهد بود.

نوکیا C1 پلاس

صفحه‌نمایش سی ۱ پلاس وضوح ۷۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل پیش روی کاربران قرار می‌دهد. دوربین پشت این گوشی حسگر ۵ مگاپیکسلی به همراه فلش دارد و دوربین سلفی آن ۵ مگاپیکسلی است. براساس اطلاعات منتشرشده، سی ۱ پلاس به تراشه‌ای مجهز شده است که چهار هسته دارد که با فرکانس ۱٫۴ گیگاهرتز کار می‌کند. این گوشی یک گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت رم دارد. حافظه داخلی سی ۱ پلاس را می‌توان با کارت حافظه ارتقا داد.

گوشی نوکیا سی ۱ پلاس

گوشی نوکیا سی ۱ پلاس به باتری ۲۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده و شارژر آن، ۵ واتی از مدل microUSB است. گوشی جدید نوکیا جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا دارد و از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند. البته این گوشی در برخی کشورها از یک سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند. نوکیا سی ۱ پلاس با ابعاد ۱۴۹٫۱ در ۷۱٫۲ در ۸٫۷۵ میلی‌متر ساخته شده است و ۱۴۶ گرم وزن دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات