احتمال معرفی گوشی رول شدنی ال‌ جی در سال ۲۰۲۱

سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به گزارش ET News، ال ‌جی اولین گوشی رول‌ شدنی خود را در نیمه اول سال ۲۰۲۱ راهی بازار خواهد کرد.
تبلیغات

۲۰۲۱ سال گوشی‌های تاشدنی و رول‌شدنی است و شرکت‌های مختلف قصد دارند محصولات متنوعی در این حوزه راهی بازار کنند. ET News امروز اطلاعات بیشتری از گوشی‌های ۲۰۲۱‌ ال‌جی منتشر کرده است. به گفته این وب‌سایت، ال‌جی قصد دارد در سال ۲۰۲۱ سه گوشی پرچم‌دار راهی بازار کند. در بخش دیگری از این گزارش گفته شده است که ال‌جی در طول سال ۲۰۲۱ گوشی‌های میان‌رده و ارزان‌قیمت مختلفی خواهد ساخت.

براساس گفته‌های ET News، گوشی رول‌شدنی ال‌جی به‌عنوان یک محصول پرچم‌دار در نیمه اول سال ۲۰۲۱ راهی بازار خواهد شد. این گوشی هوشمند صفحه‌نمایش ۶٫۸ اینچی خواهد داشت که وقتی باز می‌شود به ۷٫۴ اینچ تبدیل خواهد شد. گفته می‌شود گوشی رول‌شدنی ال‌جی بسیار سبک و باریک ساخته شده است و صفحه‌نمایش هیچ‌گونه چین‌خوردگی نخواهد داشت.

اگر شایعات واقعیت داشته باشند، گوشی رول شدنی ال‌جی در ماه مارس سال ۲۰۲۱ راهی بازار خواهد ‌شد و اولین محصول رول شدنی از یک شرکت بزرگ سازنده موبایل در دنیا خواهد بود. البته سامسونگ و ال‌جی هم در حال ساخت چنین محصولی هستند.

ال‌جی در حالی این گوشی رول‌شدنی را راهی بازار خواهد کرد که هنوز به ساخت گوشی‌هایی ظاهر کلاسیک ادامه می‌دهد. ال‌جی رینبو (Rainbow) یکی دیگر از گوشی‌های پرچم‌دار ال‌جی است که در سال ۲۰۲۱ راهی بازار خواهد ‌شد. گفته می‌شود ال‌جی رینبو شبیه به ال‌جی ولوت است و جای گوشی LG V70 را خواهد گرفت. رینبو به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۸۸ مجهز شده است و به‌احتمال زیاد قلم دیجیتال دارد. اگر سامسونگ امسال سری نوت را راهی بازار نکند، این گوشی می‌تواند جایگزین خوبی باشد.

در آخر به گوشی ارزان‌قیمت ال‌جی با پشتیبانی از 5G اشاره شده است. این گوشی به‌ احتمال زیاد ال‌جی Q83 است که در نیمه اول سال ۲۰۲۱ راهی بازار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات