فراهم شدن امکان اجاره‌ی گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ در آلمان

یک‌شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ با همکاری Grover، گوشی گلکسی اس ۲۰ را به‌صورت اجاره‌ای در آلمان عرضه می‌کند.
تبلیغات

سامسونگ طرحی در آلمان راه‌اندازی کرده است که در آن، گوشی‌های پرچم‌دار را به کاربران اجاره می‌دهد. این طرح که با همکاری Grover انجام می‌شود، به کاربران اجازه می‌دهد گلکسی اس ۲۰ را یک‌ماهه، سه‌ماهه، شش‌ماهه، ۱۲ ماهه یا حتی بیشتر اجاره کنند. البته هرچه مدت‌زمان اجازه بیشتر باشد، هزینه ماهانه آن کمتر خواهد شد.

به‌طور مثال اگر گلکسی اس ۲۰ اف ای را یک ماه اجاره کنید، باید ۵۹ دلار پرداخت کنید و اگر این گوشی را سه‌ماهه اجاره کنید، هزینه ماهانه آن به ۴۹ یورو کاهش پیدا می‌کند. برای اجاره شش‌ماهه‌ی گلکسی اس ۲۰ اف ای باید ماهانه مبلغ ۳۹ یورو و برای اجاره‌ی یک‌ساله آن باید ماهانه مبلغ ۲۹ یورو بپردازید.

برای اجاره گلکسی اس ۲۰ به ترتیب یک‌ساله تا یک‌ماهه، مبلغ ۹۹ یورو، ۶۹ یورو، ۵۹ یورو و ۴۹ یورو پرداخت خواهید کرد. برای گوشی گلکسی اس ۲۱ پلاس به ترتیب فوق، باید ۱۰۹ یورو، ۷۴ یورو، ۶۴ یورو و ۵۴ یورو به‌صورت ماهانه پرداخت کنید. شرایط اجاره گلکسی اس ۲۱ اولترا به ترتیب ۱۱۹ یورو، ۹۹ یورو، ۷۹ یورو و ۶۹ یورو اعلام شده است.

سامسونگ در آینده گوشی‌های دیگری را به این طرح اضافه می‌کند.  این سرویس در حال حاضر فقط در کشور آلمان فعال شده است و احتمال دارد در سایر کشورهای اروپایی راه‌اندازی شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات