تیزر رسمی گلکسی اس ۲۱، گلکسی اس ۲۱ پلاس و گلکسی اس ۲۱ اولترا لو رفت

چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تیزرهای ویدئویی درزکرده از بخش بازاریابی سامسونگ، ظاهر گلکسی اس ۲۱، گلکسی اس ۲۱ پلاس و گلکسی اس ۲۱ اولترا را به نمایش می‌گذارند.
تبلیغات

حجم اطلاعات لورفته از گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۱ بسیار زیاد است؛ دیروز تصاویر باکیفیت این گوشی‌ها منتشر شد و امروز تیزرهای ویدئویی این محصولات را مشاهده می‌کنیم. این ویدئوهای کوتاه متعلق به بخش بازاریابی سامسونگ است که قرار بود آن‌ها را بعد از معرفی سری گلکسی اس ۲۱ پخش کند.

تیزرهای فاش‌شده ظاهر نهایی گلکسی اس ۲۱، گلکسی اس ۲۱ پلاس و گلکسی اس ۲۱ اولترا را تأیید می‌کنند. گلکسی اس ۲۱ و گلکسی اس ۲۱ پلاس سه دوربین پشت دارند و از زوم پریسکوپ بهره نمی‌برند. این دو گوشی از صفحه‌نمایش مسطح برخوردار هستند و تنها مدل اولترا است که صفحه‌نمایش خمیده دارد و از چهار دوربین پشت استفاده می‌کند. قاب دو مدل اس ۲۱ و اس ۲۱ پلاس پلاستیکی است و مدل اولترا قاب شیشه‌ای دارد.

 گلکسی اس ۲۱ و گلکسی اس ۲۱ پلاس یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی واید، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید و یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی تله‌فوتو دارند. گلکسی اس ۲۱ اولترا یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی واید، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید، یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی تله با زوم 3x و یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی با زوم پریسکوپ تا 10x دارد و همچنین از فوکوس لیزری بهره می‌برد.

گلکسی اس ۲۱ و گلکسی اس ۲۱ پلاس در رنگ بنفش راهی بازار می‌شوند و ماژول دوربین آن‌ها رنگی نزدیک به طلایی و برنزی دارد. گلکسی اس ۲۱ اولترا در رنگ‌های خاکستری و مشکی راهی بازار خواهد شد.

سری گلکسی اس ۲۱ در تاریخ ۱۴ ژانویه معرفی و در تاریخ ۲۹ ژانویه راهی بازار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات