مشخصات کامل ماژول دوربین گلکسی اس ۲۱ اولترا فاش شد

سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
امروز مشخصات کامل دوربین‌های پشتی گلکسی اس ۲۱ اولترا منتشر شده است که از آن جمله می‌توان به حسگر ۱۰۸ مگاپیکسل ISOCELL HM3 اشاره کرد.
تبلیغات

پیش از این اطلاعاتی درباره دوربین گلکسی اس ۲۱ اولترا منتشر شده بود؛ اما امروز به جزئیات بیشتری درباره دوربین‌های این گوشی اشاره شده است.

دوربین اصلی گلکسی اس ۲۱ اولترا مدل 5G از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسل ISOCELL HM3 بهره می‌برد. ابعاد پیکسل‌های این حسگر ۰٫۸ میکرومتر است و از تجمیع ۹ به یک پیکسل‌ها نیز پشتیبانی می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های این حسگر پشتیبانی از فوکوس خودکار سوپر PD است. این حسگر در مقایسه با حسگر HM1 نزدیک به ۱۲ درصد به نور حساس‌تر است. حسگر HM1 در گوشی‌های سال گذشته سامسونگ به کار رفته است. رزولوشن عکس‌های دوربین اصلی آن‌قدر بالا است که می‌شود برای آن‌ها از زوم دیجیتال تا 3x استفاده کرد.

 گلکسی اس ۲۱ اولترا از دوربین تله‌فوتو با توانایی زوم 3x و در کنار آن، یک حسگر ۱۰ مگاپیکسلی مدل ISOCELL Fast 3J1 با ابعاد پیکسل ۱٫۲۲ میکرومتر بهره می‌برد؛ این حسگر از فوکوس دوال پیکسل برخوردار است. اگر بخواهید بیشتر از 3x زوم کنید، گلکسی اس ۲۱ اولترا از دوربین واید و زوم 3x دوربین تله کمک می‌گیرد. این دو حسگر دقیقا کنار هم قرار گرفته‌اند و به همین دلیل این اتفاق سریع رخ می‌دهد. گلکسی اس ۲۱ اولترا یک حسگر پریسکوپی دارد که می‌تواند تا 10x زوم کند و دقیقا همان حسگر  دوربین تله‌فوتو  است.

دوربین گلکسی اس ۲۱ اولترا

گوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید دارد که از حسگر IMX563 با ابعاد پیکسلی ۱٫۴ میکرومتر بهره می‌برد. این تنها حسگر سونی است که روی گوشی‌های گلکسی اس ۲۱ اولترا مدل 5G قرار گرفته.

این گوشی مانند گلکسی نوت ۲۰ اولترا از فوکوس خودکار لیزری بهره می‌برد و خبری از حسگر 3D ToF گلکسی اس ۲۰ اولترا در آن نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات